1

اولین آزمون استخدامی ویژه افراد دارای معلولیت برگزار شد

  • کد خبر : 4196
  • 18 خرداد 1403 - 20:50
اولین آزمون استخدامی ویژه افراد دارای معلولیت برگزار شد
به‌دنبال دستور رئیس جمهور شهید، آیت‌الله رئیسی و به ‌منظور جذب و به‌کارگیری ۴۳۳۶ نفر از افراد دارای معلولیت در دستگاههای اجرایی کشور ، صبح امروز اولین آزمون استخدامی ویژه افراد دارای معلولیت در استان هرمزگان برگزار شد.

سامیه جهانشاهی مدیر کل بهزیستی هرمزگان با حضور در محل برگزاری آزمون در این باره گفت: یکی از اقدامات شاخص و مهم دولت مردمی شهید خدمت حضرت آیت الله رییسی برای افراد دارای معلولیت تحت پوشش سازمان بهزیستی موافقت با استخدام و جذب و بکارگیری ۴۳۲۶ نفر از افراد دارای معلولیت در سازمانها و دستگاههای دولتی در سراسر کشور بود که با اجرای این آزمون تعداد ۴۳۳۶ نفر از افراد دارای معلولیت، از محل مانده مجوز سهمیه سه درصد افراد دارای معلولیت در آزمون‌های استخدامی سنوات گذشته در دستگاه های دولتی جذب و بکارگیری می‌شوند.

وی تصریح کرد: در استان هرمزگان نیز همزمان با سراسر کشور تعداد ۱۶۷ نفر از افراد دارای معلولیت زن و مرد تحت پوشش بهزیستی، از کلیه شهرستان‌های استان در مقاطع مختلف تحصیلی کارشناسی ارشد ، کارشناسی ، کاردانی و دیپلم  بـرای جذب در دستگاه‌های اجرایی استان به رقابت پرداختند.

جهانشاهی گفت: آزمون مذکور همزمان با کل کشور در روز پنج‌شنبه رأس ساعت ۹ صبح، در محل جهاد دانشگاهی هرمزگان به آدرس بندرعباس ، بلوار امام خمینی(ره) ابتدای بلوار دانشگاه برگزار شد.

وی از اتخاذ تدابیری در راستای برگزاری هرچه بهتر آزمون باتوجه به نیازهای متنوع افراد دارای معلولیت سخن گفت و اظهار داشت:  بهزیستی استان هرمزگان جهت حمایت توانخواهان و در راستای برگزاری هرچه بهتر و باکیفیت‌تر این آزمون اقدام به تأمین امکانات و تجهیزات مورد نیاز داوطلبان دارای معلولیت اعم از وسائل ایاب و ذهاب ، نوشت افزار، اسکان و تأمین نیروهای خدماتی، مراقب و بسته های فرهنگی و پذیرایی کرد.

به گفته وی اختصاص میز کنفرانس برای افراد دارای معلولیت دارای ویلچر ، برگزاری آزمون برای افراد دارای معلولیت جسمی حرکتی در طبقه همکف ، ایجاد امکان استفاده از آسانسور برای روشندلان و مترجم زبان اشاره برای ناشنوایان و سخت شنوایان از دیگر تسهیلات فراهم شده در محل برگزاری آزمون برای داوطلبان بود .

مدیر کل بهزیستی هرمزگان درادامه تصریح کرد : باتوجه به نیازسنجی‌های انجام گرفته، ۱۸منشی آموزش دیده توسط بهزیستی برای این آزمون انتخاب و به‌کارگیری شدند.

لینک کوتاه : http://simayemakran.ir/?p=4196

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.