7
فرماندار ويژه ميناب:

ایست و بازرسی های جدیدی در ميناب ایجاد می شود

  • کد خبر : 1888
  • 16 خرداد 1402 - 10:56
ایست و بازرسی های جدیدی در ميناب ایجاد می شود
فرماندار میناب از ایجاد ایست و بازرسی های جدید در این شهرستان به منظور مهار قاچاق سوخت از این شهرستان خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري سيماي مكران، مجید سلحشور فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت: از آن جايي که بخش بزرگی از قاچاق سوخت از مناطق جنوبی کرمان و دیگر استان ها به سمت میناب برای انتقال به دریا منتقل می شود لذا ایست و بازرسی های جدیدی در سطح شهرستان برای مهار این وضعیت ایجاد خواهد شد.

وی افزود: تردد قاچاقچیان سوخت از محورهای سطح شهرستان میناب تاکنون خسارات جانی و مالی فراوانی برای مردم بدنبال داشته به طوری که شاهد تصادفات دردناک متعددی بوده ایم که مردم عزیزانشان را در این تصادفات از دست داده اند.

سلحشور عنوان کرد: تنها در یک مورد ۸ نفر از یک خانواده در تصادف با نیسان سوخت قاچاق جان خود را از دست دادند و تصادفات متعددی تاکنون در سطح این شهرستان، باعث کشته و زخمی شدن مردم و مسافران می شود و این وضعیت زندگی مردم را تحت الشعاع قرار داده است.

فرماندار ویژه میناب همچنین با بیان این که قاچاق شیوه های زندگی نوجوانان و جوانان را تغییر داده است، خاطرنشان کرد: درآمد اصلی قاچاق سوخت به جیب دلالان سراریز می شود و لذا اتخاذ سیاست های هماهنگ برای مقابله با قاچاق سوخت از اهمیت ویژه ای برخوردار است و تلاش داریم ایست و بازرسی‌های جدید در مناطق مختلف  برای کنترل ترددها ایجاد کنیم که مسیرهای اصلی تردد قاچاقچیان کمتر شود.

لینک کوتاه : http://simayemakran.ir/?p=1888

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.