3
بخشدار بخش سندرک میناب:

تشکیل مجمع مطالبه گران در بخش سندرک یک ضرورت بود/ دبیر مجمع مطالبه گران بخش سندرک معرفی شد

  • کد خبر : 1848
  • 21 اردیبهشت 1402 - 12:51
تشکیل مجمع مطالبه گران در بخش سندرک یک ضرورت بود/ دبیر مجمع مطالبه گران بخش سندرک معرفی شد
علي شهمرادي بخشدار بخش سندرک گفت: مطالبه گری، پیگیری حق ضایع شده مردم در راستای برقراری عدالت اجتماعی و مقابله با فساد است که با حضور و فعالیت افراد مطالبه گر می توان جامعه را به آرمان خواهی رساند.

به گزارش پایگاه خبری سیمای مکران، علی شهمرادی بخشدار بخش سندرک شهرستان میناب در جمع مطالبه گران گفت: مطالبه گری باید باهدف خیرخواهانه و در جهت رفع مشکلات مردم باشد و تلاش برای تخریب شخص یا اشخاص این عمل را منحرف می‌کند.

بخشدار بخش سندرک افزود: مطالبه گری سبب رونق در جامعه می‌شود و همچنین سبب می‌شود تا تمامی افراد جامعه، حس مشارکت‌پذیری در آن تقویت شود و خود را جزئی از بازوی نظارتی و شفاف‌سازی انقلاب اسلامی بدانند.

علی شهمرادی اظهار کرد: وقتی پای مطالبه گری و آرمان خواهی در میان باشد کار مسئولین تسحیل می شود و با کمک یکدیگر می توانند در جهت رفع مشکلات مردم گامهای بزرگی را بردارند

بخشدار بخش سندرک حضور و نقش مطالبه گران را نقطه عطفی برای پیشرفت و  توسعه منطقه دانست و گفت: جامعه ای از انفعال و انزوا دور بوده که با مطالبه گری در حل مشکلات اجتماعی پیشگام باشد و باید مطالبه گری را با رفتارهای هنجار شکنانه و خشونت آمیز جدا کنیم چرا که این دو مقوله از هم مجزا هستند.

شایان ذکر است در پایان این جلسه با حضور بهرام رضائی دبیر مجمع مطالبه گران شهرستان میناب حکم عیسی حیدری دبیر مجمع مطالبه گران بخش سندرک به وی اهدا شد.

لینک کوتاه : http://simayemakran.ir/?p=1848

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.