7
سرمربی تیم فوتبال خلیج فارس میناب:

حق تیم ما مقابل تیم شیراز مساوی نبود

  • کد خبر : 1107
  • 31 اردیبهشت 1400 - 13:25
حق تیم ما مقابل تیم شیراز  مساوی نبود
سر مربی تیم فوتبال خلیج فارس میناب پس از بازی مقابل تیم ایمان سبز شیراز اظهار داشت: تیم ما در این بازی حقش تساوی نبود و باید حداقل با سه گل حریف شیرازی خود را می بردیم و همه شاهد بودند که شاگردانم چه فرصت های گلزنی را از دست دادند .

به گزارش پایگاه خبری سیمای مکران به نقل از صبح ساحل، شهاب جهانگیری افزود: همه توانایی بچه‌های ما را دیدند، و در این دیدار اگر سه فرصت گلزنی ما تبدیل به گل می شد در جایگاه چهارم جدول قرار می گرفتیم.
سرمربی تیم فوتبال خلیج فارس با بیان اینکه بازیکنان و کادر فنی و مدیران تیم برای پیروزی و برد تیم در این دیدار تلاش زیادی کردند ومن از زحمات آنان کمال تشکر دارم .
وی پیرامون وضعیت لیگ دسته سوم و برنامه تیم خلیج فارس درادامه این بازی ها بیان کرد: همه مربیانی که کار کرده اند می دانند که لیگ دسته سه از لیگ دسته یک و دسته دوم دشوار تر است وهمه تیم ها برای صعود می جنگند و مشکلات خاص خودش دارد، ما تلاش و توان خود را به کار می گیریم ، اما همچنان نتیجه غیر قابل پیش بینی است.
جهانگیری گفت: هدفمان ماندن درلیگ سه و حفط سهمیه است و تلاشمان را انجام می دهیم تا به هدفمان برسیم.
سرمربی تیم فوتبال خلیج فارس مبناب در پایان گفت: در هفته ششم باید در اصفهان مقابل سپاهان نوین این شهر بازی کنیم و اگر بتوانیم از این تیم امتیاز بگیریم وضعیت ما در جدول رده‌بندی بهتر خواهد شد.

لینک کوتاه : http://simayemakran.ir/?p=1107

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.