3
رئيس دانشگاه آزاد بندرجاسك:

خدمت به خانواده شهدا نوعی عبادت است

  • کد خبر : 1844
  • 18 اردیبهشت 1402 - 11:21
خدمت به خانواده شهدا نوعی عبادت است
صفدر قصمي رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرجاسک گفت: خدمت به فرزندان و خانواده های معظم شهدا ، جانبازان و ایثارگران که در راه خدا جان خویش را در طبق اخلاص و خدمت به مردم کشور و میهن گذاشتند کاری ارزشمند و و نوعی عبادت است.

به گزارش پايگاه خبري سيماي از بندرجاسک ، صفدر قصمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرجاسک  ضمن خیر مقدم و خوشامد به مسئولین بنیاد شهید شهرستان گفت: خانواده شهدا یادگاران و میراث گرانقدر این نظام و انقلاب هستند که فرصت خدمت به این عزیزان سعادت و غنیمت است.

وی افزود: همه ما مدیون شهدا، جانبازان، ايثارگران و خانواده‌ها و فرزندان آنها هستيم و باید خدمتی مطلوب و مناسب به این عزیزان ارائه شود که ادای دين به آن‌هاست؛ چراكه کشور و نظام وام‌دار اين عزيزان و بخش تربيتی و آموزشی آن مربوط به دانشگاه است كه اميدواريم با توجه به وجود كاركنان و استادان مجرب و دلسوز در اين دانشگاه بهترين خدمات به آنها ارائه شود.

قصمی اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرجاسک سعی بر این دارد دین خود را به خانواده شهدا و ایثارگران ادا کند و با ارایه خدمات مناسب و مطلوب زمینه تحصل را برای این عزیزان فراهم کند.

شایان ذکر است در این دیدار حجت الاسلام عبدالرسول قدوسی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان میناب و تعدادی از کارشناسان حوزه های مختلف  حضور داشتندکه مواردی در خصوص ادامه تحصیل و بازگردانددن تحصیل فرزندان شهدا و ایثارگران مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

لینک کوتاه : http://simayemakran.ir/?p=1844

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.