0

مشارکت باشکوه در انتخابات رمز شکست توطئه‌های دشمنان است

  • کد خبر : 4224
  • 24 خرداد 1403 - 12:16
مشارکت باشکوه در انتخابات رمز شکست توطئه‌های دشمنان است
جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان در این جلسه گفت: بعد از دفاع مقدس دشمن به این واقعیت پی برد که رمز پیروز ما اتحاد خوب ملت و دولت است و رمز شکست دشمن در مشارکت با شکوه در انتخابات نهفته است.

سردار هدایت الله امیری امروز در نشست تبیینی با موضوع انتخابات ریاست‌جمهوری افزود: دشمن به دنبال تقابل ملت و دولت است و در جنگ شناختی دشمن در پی جابه‌جایی و وارونه کردن احساس مردم است.

وی اظهار کرد: به برکت خون شهید جمهور و هیئت همراهش انسجام ملت و دولت بیشتر شد.

جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد (ع) گفت با اشاره به حساسیت انتخابات ریاست جمهوری پیش رو تصریح کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب اصلح می‌تواند اهداف دشمن را خنثی کند و پیامی را به دنیا مخابره می‌کند که مردم ایران با دولت و حاکمیت خود همراه هستند.

دکتر جواد بیژنی، معاون سیاسی سپاه امام سجاد (ع) هم در این جلسه گفت: اگر به دنبال ایران قوی هستیم، ایران قوی در مقطع انتخابات با مشارکت بیشتر محقق می‌شود. ما برای تحقق ایران قوی جان و جوان دادیم و با شرکت در انتخابات می توانیم دین خود را به آن‌ خون های پاک ادا کنیم. استمرار حرکت مردم ایران برای ساخت ایران قوی منوط به حضور حداکثری و انتخاب اصلح است.

بیژنی درمورد انتخاب فرد اصلح به عنوان رئیس جمهور اظهار کرد: باید کسی را انتخاب کنیم که بتواند به سمت اهداف و آرمان های انقلاب در تمامی حوزه ها پیش برود. ملاک‌ها و معیارهایی برای رئیس جمهور ایده آل وجود دارد که با مشورت و همفکری و تطبیق این ویژگی با بیانات رهبر انقلاب می‌توانیم آن‌ها را بشناسیم.

معاون سیاسی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان اذعان کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری، رئیس جمهور شایسته باید چهار ویژگی داشته باشد: وی باید فعال، پرکار، آگاه و معتقد به مبانی اسلام و انقلاب باشد. آگاهی یعنی اینکه رئیس جمهور از مسائل، چالش‌ها و فرصت‌های جامعه آگاه باشد که از مناظره ها و گفتگوی نامزدها می‌توانیم به چنین مواردی پی ببریم. راه دیگر نیز نگاه کردن به کارنامه افراد است.

معاون سیاسی سپاه امام سجاد (ع) خاطرنشان کرد: در دولت سیزدهم، اقدامات بسیار خوبی در زمینه بهداشت و درمان انجام شد که باید برای جامعه تبیین شود.

ابراهیم فولادزاده، مسئول حراست دانشگاه هم نیز در این جلسه گفت: حضور فعال در انتخابات وظیفه شرعی و ملی است و باید برنامه‌ریزی کنیم که مردم برای شرکت در انتخابات تشویق شوند.

وی افزود: ما به عنوان نیروهای بسیجی وظیفه داریم مردم را به حضور حداکثری در انتخابات تشویق کنیم.

دکتر ذاکری، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان هم در ارتباط وبیناری گفت: باید از ظرفیت گروه‌های مجازی که در اختیار بهداشت در شهرستان‌ها و روستاها می باشد در مدت مانده به انتخابات ، بهتر ،و هدفمند تر از این ظرفیت استفاده کنیم.

وی افزود: از مسئولان شبکه‌ها می‌خواهیم برای تبیین خدمات نظام جمهوری اسلامی و دولت شهید جمهور به مردم و جلب مشارکت مردم برای شرکت و حضور حداکثری در انتخابات از ظرفیت فضای مجازی استفاده کنند.

دکتر جهانگیری، مدیر روابط عمومی دانشگاه و مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی ستاد دانشگاه نیز در این جلسه گفت: کادر پزشکی همیشه بین مردم محبوبیت دارند و مردم در خیلی از موارد به نحوه مشارکت آن‌ها نگاه می‌کنند.

لینک کوتاه : http://simayemakran.ir/?p=4224

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.