6

آماده باش بسیجیان جهادگر مینابی برای خدمت رسانی به مردم در بحران سیلاب پس از بارندگی

  • کد خبر : 1522
  • 11 دی 1400 - 17:07
آماده باش بسیجیان جهادگر مینابی برای خدمت رسانی به مردم در بحران سیلاب پس از بارندگی
فرمانده سپاه میناب گفت:گروه جهادی متخصص و متعهد علاوه بر محرومیت‌زدایی، در زمان وقوع حوادث نیز به میدان خدمت می‌شتابند.

به گزارش پایگاه خبری سیمای مکران ، سرهنگ پاسدار حسین درویشی فرمانده سپاه میناب در گفتگو با اصحاب رسانه با اشاره به اعلام هواشناسی مبنی بر وقوع بارندگی های پیش رو گفت: گروه‌های جهادی بسیج سپاه میناب برای حل مشکل آب‌گرفتگی مناطق مختلف این شهرستان بسیج شده و هم‌اکنون در حالت آماده‌باش جهت کمک به همشهریان در آمدند.

سرهنگ درویشی افزود: تعداد ۸ گروه جهادی به تعداد ۱۵۰ نفر بسیجی جهادگر و تعداد ۲ گروه جهادی از سبزپوشان جهادی سپاه این شهرستان را آماده خدمت رسانی به مردم در بحران سل پس از بارندگی به مردم هستند.

حسین درویشی اظهار داشت: گروه‌های جهادی از ظرفیت هایی هستندکه مخلصانه در جهت خدمت به مردم همواره پای کار هستند و با تمام ظرفیت برای  خدمت به مردم در آماده باش قرار دارند کما اینکه گروه‌های جهادی شهرستان میناب اعم از خواهران و برادران در طول سال برای خدمت رسانی به مردم مناطق محروم و کم برخوردار، پای کار هستند و میدانداری می‌کنند.

به گفته فرمانده سپاه میناب در سایر بخش ها و حوزه های بسیج اکیپ جهادی استقرار دارند و در شرایط وقوع سیلاب و آبگرفتگی بارندگی، شهروندان می توانند برای اعزام اکیپ جهادی به محل سیلاب با سید مجتبی موسوی مسئول بسیج سازندگی سپاه میناب به شماره تلفن ۰۹۳۷۷۶۵۱۱۷۶ تماس بگیرند

انتهای پیام

لینک کوتاه : http://simayemakran.ir/?p=1522

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.