1

انتقاد نماینده هرمزگان از مدیران پروازی

  • کد خبر : 3432
  • 04 اردیبهشت 1403 - 19:47
انتقاد نماینده هرمزگان از مدیران پروازی
احمد مرادی نماینده بندرعباس گفت: با اینکه ریاست جمهوری در سفر خود به هرمزگان دستور استفاده از نیروهای ماندگار و بومی را در هیئت ‌مدیره پالایشگاه‌ ها، صنایع و مناطق آزاد صادر کرد؛ متأسفانه تاکنون هیچ اقدام عملی و مؤثری در این خصوص انجام‌نشده است.

احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی امروز با اشاره به مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان هرمزگان از حضور مدیران پروازی در هرمزگان به‌ شدت گلایه کرد.

وی با اشاره به یکی از مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان هرمزگان متذکر شد: با اینکه ریاست جمهوری در سفر خود به هرمزگان دستور استفاده از نیروهای ماندگار و بومی را در هیئت ‌مدیره پالایشگاه‌ ها، صنایع و مناطق آزاد صادر کرد؛ متأسفانه تاکنون هیچ اقدام عملی و مؤثری در این خصوص انجام‌نشده است.

مرادی در ادامه با خطاب قرار دادن رییس جمهور افزود: این مطالبه‌ به حقی است که مردم و جوانان استان هرمزگان از حضرتعالی دارند و انتظار می‌رود با دستور شخص رئیس‌جمهور این موضوع برای همیشه حل‌ و فصل گردد.

وی با اشاره به مسائل مطرح‌ شده در شورای اداری استان هرمزگان در دور دوم سفر ریاست‌ جمهور به این استان گفت: رئیس دولت در سفر خود به استان هرمزگان درخصوص مدیران پروازی در کشور وعده داد که به‌ زودی هیچ مدیر پروازی در کشور نخواهیم داشت اما متأسفانه هنوز در هرمزگان مدیرانی پروازی هستند که در ماه حتی ۳ روز در حوزه‌ مأموریت خود حضور ندارند.

وی در پایان با اشاره به لطماتی که مدیران پروازی به تولید در کشور وارد می‌کنند افزود: حضور مدیران پروازی ضربه‌ای مهلک به تولید کشور وارد ساخته و موجب نارضایتی شدید در کارخانه‌ ها و کارگاه‌ های فعال‌ شده است.

این سخنان احمد مرادی درباره مدیران پروازی مرتبط با برخی مدیران صنایع بزرگ و ملی مستقر در استان است که آنان نیز ضرورت حضور در مرکز به منظور رایزنی با مشتریان، دستگاههای حاکمیتی و بورس و فرابورس و وزارتخانه‌ها و … را دلیل حضور کمتر در استان عنوان می‌کنند.

لینک کوتاه : http://simayemakran.ir/?p=3432

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.