2
معاون وزارت میراث فرهنگی:

برند قشم با عناصر هویتی پررنگ‌تر می‌شود

  • کد خبر : 3614
  • 09 اردیبهشت 1403 - 18:48
برند قشم با عناصر هویتی پررنگ‌تر می‌شود
معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: هدف ما تولید خانواده محور و هویت بنیان از طریق مشارکت همه اقشار جامعه از کودک تا جوان و افراد مُسن باهدف پاسداشت هنر‌های بومی در یک‌ پیوند نسلی است.

مریم جلالی دهکردی معاون وزارت میراث فرهنگی و گردشگری امروز در جریان افتتاح سومین نمایشگاه “مهارت‌های من”، ویژه دانش‌آموزان هنرستان‌های منطقه آزاد قشم که شامگاه شنبه هشتم اردیبهشت در محل نمایشگاه‌های قشم برگزار شد، گفت: هدف ما تولید خانواده محور و هویت بنیان از طریق مشارکت همه اقشار جامعه از کودک تا جوان و افراد مُسن باهدف پاسداشت هنر‌های بومی در یک‌ پیوند نسلی است.

وی در پاسخ به این‌ پرسش که وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چه کمکی برای حمایت از هنرجویان هنرستان‌ها باهدف دلگرمی در تولید محصولات دارد، اعلام کرد: با توجه توانایی هنرجویان و دانش‌آموزان قشمی در حفظ نقوش و هنرهای سنتی منطقه، ما آماده کمک به آموزش، برگزاری نمایشگاه‌ها و فروش محصولات فعالان دانش‌آموزی در این منطقه آزاد هستیم.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تصریح کرد: نسل جوان با پیوند نسلی می‌تواند دانشی که سینه‌به‌سینه در دل پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها وجود دارد را به عرصه دانش، محل تحصیل و آموزش‌وپرورش منتقل کند.

لینک کوتاه : http://simayemakran.ir/?p=3614

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.