2
رئیس اداره تبلیغات اسلامی جاسک؛

بسیج نیاز ضروری برای تمامی دوره های انقلاب اسلامی است

  • کد خبر : 1456
  • 01 آذر 1400 - 16:57
بسیج نیاز ضروری برای تمامی دوره های انقلاب اسلامی است
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جاسک با اشاره به تشکیل نهاد مهم بسیج در پنجم آذر ۱۳۵۸ گفت: رشادت‌ها و مجاهدت‌های بسیجیان در دوران هشت سال دفاع مقدس، اثبات کننده‌ ضرورت حضور این نهاد مهم برای دفاع از تمامی صحنه‌های انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام محمد صحرانشین امروز در جلسه نشست با مداحان و بسیجیان این شهرستان ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج به همه دلاورمردان بسیجی اظهار کرد: امام خمینی(ره) در پنجم آذرماه سال ۵۸، یعنی در مدتی کمتر از یک ماه بعد از انقلاب دوم، فرمان تاریخی تشکیل بسیج را صادر و فرمودند «یک مملکت بعد از چند سالی که بیست میلیون جوان دارد باید بیست میلیون تفنگ‌دار داشته باشد و بیست میلیون ارتش داشته باشد و یک چنین مملکتی آسیب پذیر نیست و مردم دلسوخته و مسلمان پاکباخته که دل در گرو عشق به انقلاب و هدف‌های والای آن داشتند، با آمادگی و قصد و اراده خلل ناپذیر جهت پاسداری از دستاوردهای انقلاب گروه‌های مقاومت مردمی را درپایگاه‌های بسیج و در آن زمان در مساجد سراسر کشور تشکیل دادند…».

وی افزود: آنچه امروز مایع فخر و مباهات ماست و امنیت کشور و جهان تشیع را موجب شده، رشادت و از جان گذشتگی نیروهای بسیج و مدافعان واقعی اسلام است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جاسک تصریح کرد: انقلاب اسلامی به برکت وجود بسیج به پیروزی رسید، پیروزی در جنگ تحمیلی و دفاع مقدس، مرهون رشادت‌ها، فداکاری‌ها و ایثارگری‌های بسیج است و حضور همه جانبه بسیج در صحنه‌های دشوار و مبارزه با دشمنان و قرار گرفتن در برابر تهدیدهای همه جانبه، برهیچ کس پوشیده نیست.

حجت الاسلام صحرانشین ادامه داد: نگاهی به ساختار بسیج نشان می‌دهد اعضای این نیرو بر اساس اعتقادات دینی، باور‌های فرهنگی، انقلابی و علایق شخصی در این سازمان گرد آمده‌اند و نه تنها بابت حضور و فعالیت خود حقوق و مزایایی دریافت نمی‌کنند، بلکه در مواقعی علاوه بر هزینه‌کرد وقت خود، متحمل هزینه‌های اقتصادی نیز می‌شوند.

وی با بیان اینکه ریشه تاریخی بسیج به صدر اسلام برمی گردد، گفت: بسیج برآمده از انقلاب اسلامی است و نیروهای بسیجی همواره برای حفظ نظام و صیانت از آرمان‌های امام راحل و دستاوردهای خون شهدا مجاهدت کرده و همچنان در همه صحنه ها و سختی ها پای انقلاب اسلامی مانده وگوش به فرمان رهبر معظم انقلاب، نقش آفرینی می کنند و تا پای جای ایستاده اند.

ایشان خاطرنشان کرد: ما هر چه عزت و افتخار داریم مرهون بسیجیانی است که در دوران انقلاب، دفاع مقدس و صحنه های دشوار انقلاب با جانفشانی خود این عزت و افتخار را برای ما به ارمغان آوردند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جاسک در پایان ابراز داشت: هرکجا مردم و کشور نیاز به کمک داشته باشند از جمله در مناطق سیل زده، زلزله زده وحوادث دیگر، این بسیج است که با حضور به موقع و جهادی خود، کارساز مشکلات مردم و غم و غصه را تا حدودی از چهره مردم می زدایند و این نشان دهنده و گواه این موضوع است که بسیج تا چه میزان برای آبادی و پیشرفت کشور و مردم دغدغه دارد و تلاش می کند.

لینک کوتاه : http://simayemakran.ir/?p=1456

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.