12

بهره برداری ۳ دستگاه آب شیرین کن در روستا های ساحلی لیردف جاسک

  • کد خبر : 1446
  • 28 آبان 1400 - 21:34
بهره برداری ۳ دستگاه آب شیرین کن در روستا های ساحلی لیردف جاسک
۳ دستگاه آب شیرین کن در روستا های محروم ساحلی بخش لیردف شهرستان جاسک با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد ریالی مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سیمای مکران از لیردف، با حضور فرماندار شهرستان جاسک و بخشدار و رئیس شورای اسلامی بخش لیردف و جمعی از مسئولین دستگاه های اجرایی، بسیج و دریابانی ۳ دستگاه آب شیرین کن در روستا های محروم ساحلی براگ، کرتی و بیاهی بخش لیردف مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

راه اندازی و بهره برداری این ۳ دستگاه آب شیرین کن با هزینه ۷ میلیارد ریالی معادل ۷۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات موسسه خیرین کودکان فرشته اند به میزان ۵۵۰ میلیون تومان و ۱۵۰ میلیون تومان نیز با همکاری و مساعدت پایگاه مقاومت شهید شوشتری بخش لیردف و دهیاری های اسلامی روستا ها فوق صورت گرفته است.

فرماندار شهرستان جاسک ضمن رفع و پیگیری مشکلات آب شرب روستا های بخش لیردف این شهرستان که از سالهای گذشته وجود داشته با توجه به نگاه مثبت دولت سیزدهم و پیگیری های از سوی استاندار جهادی و حضور نماینده شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی اشاره و ابراز امیدواری نمود وی در پایان از خیرین موسسه کودکان فرشته اند که بانی امر خیر نصب و تامین اعتبارات آب شیرین کن در سطح روستا های ساحلی براگ، کرتی و بیاهی بخش لیردف بودند، تقدیر و تشکر نمودند.

لینک کوتاه : http://simayemakran.ir/?p=1446

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.