1
فعالان رسانه میناب:

بی اعتنایی دبیر جشنواره آسمان هشتم به خبرنگاران مینابی

  • کد خبر : 3332
  • 01 اردیبهشت 1403 - 11:24
بی اعتنایی دبیر جشنواره آسمان هشتم به خبرنگاران مینابی
جشنواره ملی آسمان هشتم یکی از ویژه برنامه هایی است که در شهرستان میناب و در روستای کردر برگزار می شود اما دبیر جشنواره برای پوشش خبری این برنامه نسبت به خبرنگاران بی اعتنایی کرده است.


به گزارش پایگاه خبری سیمای مکران، محمد انصاری پیشکسوت رسانه شهرستان میناب با ابراز گلایه از عدم دعوت از رسانه های مینابی گفت: خواستار پاسخگویی دبیر جشنواره آسمان هشتم که در روستای کردر شهرستان میناب برگزار گردید هستیم که چرا حضور خبرنگاران و فعالان رسانه میناب را نادیده گرفته است.


انصاری افزود: شهرستان میناب دارای چندین پایگاه خبری فعال و مستقل است که جز رسانه های فعال و تاثیر گذار استان محسوب می شوند.


این پیشکسوت رسانه ای اظهار کرد: رسانه بخشی از حوزه فرهنگ است و فعالان رسانه سفیران فرهنگی در هر شهرستان محسوب می شوند و نادیده گرفتن رسانه یعنی نادیده گرفته شدن حوزه فرهنگ و رسانه است.


بهرام رضائی عضو هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه های هرمزگان گفت: رسانه‌ها امروزه تعريف گسترده‌تری پيدا كرده‌ند و فقط به تلويزيون و راديو، محدود نيست در حال حاضر رسانه هاي دیجیتال و فضای مجازی نقش پررنگی در خبر و اطلاع رسانی دارند از این رو نقش رسانه های محلی می تواند بازخورد بهتری برای انتشار خبر داشته باشند.


رضایی فعال رسانه ای میناب بیان کرد: با توجه به برگزاری جشنواره آسمان هشتم که در میناب برگزار گردیده و عدم دعوت از رسانه های مینابی نوعی بی احترامی به فعالان رسانه های این شهرستان محسوب می شود.

لینک کوتاه : http://simayemakran.ir/?p=3332

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.