2

تردد بیش از یک میلون و ۴۷۳ هزار گردشگر در جزیره جهانی قشم

  • کد خبر : 3074
  • 15 فروردین 1403 - 20:33
تردد بیش از یک میلون و ۴۷۳ هزار گردشگر در جزیره جهانی قشم
قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر قشم گفت: از ابتدای تعطیلات پایان سال (25 اسفند 1402 تا پایان سیزدهمین روز فروردین امسال) افزون بر یک میلیون و 473 هزار گردشگر در جزیره جهانی قشم تردد کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ادریس راموز قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر قشم امروز با بیان این مطلب، اظهار داشت: در بازه زمانی یاد شده یک میلیون و ۴۷۳ هزار و ۴۳۹ تردد در سه مسیر دریایی، هوایی و زمینی جزیره جهانی قشم به ثبت رسیده است.

وی با اعلام اینکه ۷۵۰ هزار و ۱۹۳ گردشگر از مسیرهای زمینی (پل به لافت)، دریایی (بندر شهید حقانی به بندر شهید ذاکری) و هوایی (فرودگاه بین‌المللی منطقه آزاد قشم) وارد این جزیره در جنوب کشور شدند، افزود: ۷۲۳ هزار و ۲۴۶ گردشگر هم پس از بازدید از ظرفیت‌های بی‌نظیر و کم‌نظیر این جزیره، قشم را از سه مسیر یاد شده به سمت دیار خود ترک کردند.

به گفته قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر قشم، بیشترین ترددها با یک میلیون و ۱۴۹هزار و ۸۷۸ مورد به مسیر زمینی (اسکله پل به اسکله لافت) مربوط می‌شود که گردشگران با وسایل نقلیه شخصی یا عمومی توسط شناورهای حمل خودرو (لندینگ کرافت‌ها) وارد این جزیره شدند و یا قشم را به سرزمین اصلی ترک کردند.

وی یادآور شد: بنادر شهید ذاکری و شهید حقانی با ۲۶۹ هزار و ۲۶۸ مورد و فرودگاه بین‌المللی منطقه آزاد قشم هم با ۵۴ هزار و ۲۹۳ تردد در جایگاه دوم و سوم تردد گردشگران جزیره جهانی قشم جای دارند.

راموز بیان داشت: در ۱۸ روز گذشته ۱۴۲ هزار و ۷۳ دستگاه انواع خودرو از مسیر اسکله پل وارد اسکله لافت درجزیره قشم شدند و همزمان هم ۱۳۸ هزار و ۷۰۰ خودرو نیز از همین مسیر خارج شدند.

لینک کوتاه : http://simayemakran.ir/?p=3074

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.