4
بارانی نیا:

ترویج فرهنگ درختکاری در دانشگاه‌ها نهادینه شود

  • کد خبر : 1604
  • 15 اسفند 1400 - 12:30
ترویج فرهنگ درختکاری در دانشگاه‌ها نهادینه شود
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب گفت: فرهنگ روز درختکاری برای همه اثبات شده و باید این فرهنگ حسنه در دانشگاه‌ها نهادینه شود.

گزارش پایگاه خبری سیمای مکران باقر بارانی‌نیا در حاشیه مراسم روز درختکاری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب اظهار کرد: فرهنگ روز درختکاری برای همه اثبات شده و باید این فرهنگ حسنه در دانشگاه‌ها نهادینه شود؛ چراکه هر فرد با کاشت یک درخت می‌تواند به فضای محیط پیرامون خود شادابی و نشاط هدیه کند.

وی افزود: توسعه فضای سبز و ترویج فرهنگ درختکاری در دانشگاه می‌تواند شور و نشاط را افزایش دهد و باعث افزایش روحیه دانشجویان شود. کاشت و مراقبت از نهال و درختان در دین اسلام از اهمیت خواصی برخوردار است که از این‌رو آبادکردن زمین را با کاشت درخت تشویق می‌کند. وجود درخت در زندگی انسان‌ها باعث سرزندگی، شادابی و حیات در کره زمین بوده و اهمیت و نقش آن برای همه ثابت شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب گفت: به مناسبت روز درختکاری تعداد ۱۵۰ اصله درخت مثمر نارنج، جم و انباهوک(سپستان) در فضای این واحد دانشگاهی کاشته و با نگهداشت آن در سال‌های آینده شاهد فضای سبز و دلنشینی در واحد میناب خواهیم بود.

لینک کوتاه : http://simayemakran.ir/?p=1604

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.