1

تقدیر سردار سلامی از مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس

  • کد خبر : 4000
  • 30 اردیبهشت 1403 - 19:05
تقدیر سردار سلامی از مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس
سردار سلامی، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سردار سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور از مهندس جعفرپور، مدیرعامل جهادی شرکت نفت ستاره خلیج فارس تقدیر کردند.

سردار سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سردار سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور به پاس “فعالیت بی شائبه در امید آفرینی و روایتگری پیشرفت” از علیرضا جعفرپور، مدیرعامل جهادی شرکت نفت ستاره خلیج فارس تقدیر کردند.

این تقدیر در رویداد جام رسانه امید از سوی سردار سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سردار سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور از مهندس جعفرپور صورت گرفت.

در جام رسانه امید، رویداد تولید و انتشار محتوای رسانه‌ای که با رویکرد پیشرفت و امیدآفرینی و تولید و انتشار خبر خوش و خوب از سوی سازمان بسیج رسانه برگزار شده بود، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و اصحاب رسانه های سراسر کشور نیز حضور داشتند.

پالایشگاه ستاره خلیج فارس با تامین بالغ بر ۴۰ درصد از بنزین کشور، بزرگترین تولید کننده این فرآورده استراتژیک است و طی ۲ سال اخیر با میزبانی بیش از ۱۶ هزار نفر از دانش آموزان، دانشجویان، طلاب و قشرهای مختلف جامعه در قالب اردوهای پیشرفت، دستاوردهای ارزشمند متخصصان نوآور ایران اسلامی را با رویکرد امیدآفرینی در جامعه به تصویر کشیده است.

همچنین علیداد واحدی مدیر روابط عمومی پالایشگاه ستاره خلیج فارس نیز به عنوان مدیر روابط عمومی برتر کشوری در جام رسانه امید معرفی و تجلیل شد.

لینک کوتاه : http://simayemakran.ir/?p=4000

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.