3

حضور پررنگ دیپلماسی علمی و توریسم سلامت در هرمزگان

  • کد خبر : 3140
  • 18 فروردین 1403 - 21:23
حضور پررنگ دیپلماسی علمی و توریسم سلامت در هرمزگان
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: دانشگاه علوم پزشکی باید در زمینه سلامت جامع‌تر و کامل‌تر عمل کند و حضور پررنگی داشته باشد.

غلامعلی جاودان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان امروز در میان اعضای هیئت رئیسه با بیان اینکه در سال جدید باید براساس برنامه عملیاتی فعالیت کرده و تلاش مضاعف داشته باشیم، افزود: باید ارتباطات ملی در سطح وزارت و خارج از وزارت داشته باشیم و حمایت‌های لازم ازجمله حمایت‌های مالی و غیرمالی را برای دانشگاه جذب کنیم.

وی افزود: باید تلاش کنیم در سطوح مختلف برنامه‌ریزی و پیگیری مناسب داشته باشیم تا بتوانیم به اهداف و برنامه‌های دانشگاه برسیم؛ بنابراین لازم است معاونین برای پیگیری از واحدهای مختلف دانشگاه برنامه منظمی داشته باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی باید در زمینه سلامت جامع‌تر و کامل‌تر عمل کند و حضور پررنگی داشته باشد.

جاودان اظهار کرد: باتوجه به همجواری با ساحل و دریا، لازم است در زمینه استفاده از ظرفیت‌های دریا در حوزه سلامت بیشتر ورود کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه انتظاراتی ویژه از این دانشگاه در سطح ملی وجود دارد، افزود: باتوجه به همسایگی با کشورهای حاشیه خلیج فارس و دریای عمان در سطح دیپلماسی علمی و توریسم سلامت باید اقدامات جامع تری انجام دهیم؛ چراکه بارها وزیر بهداشت مطرح کرده کشور عمان آمادگی دارد در زمینه توریسم سلامت و دیپلماسی علمی با ایران همکاری کند.

جاودان با تاکید بر اینکه در زمینه اطلاع‌رسانی تلاش‌های بیشتری صورت گیرد، بیان کرد: لازم است برنامه‌ریزی کنیم که در زمینه‌های مختلف جلسات هفتگی، ماهیانه، فصلی و جلسات شورای اطلاع‌رسانی انجام شود تا به اهداف تعیین شده برسیم.

لینک کوتاه : http://simayemakran.ir/?p=3140

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.