2

دستبند پليس بر دستان اراذل و اوباش رودان

  • کد خبر : 3438
  • 04 اردیبهشت 1403 - 19:52
دستبند پليس بر دستان اراذل و اوباش رودان
فرمانده انتظامي استان هرمزگان از شناسايي و دستگيري يک باند ۴ نفره اراذل و اوباش سابقه دار و کشف سه قبضه سلاح جنگي از آنها خبر داد.

سردار علي اکبر جاويدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان امروز در تشريح اين خبر بيان داشت: ماموران انتظامي شهرستان رودان در پي دريافت يک فقره گزارش تيراندازي منجر به جرح با سلاح کمري توسط فردي به سمت برادرش و ايراد ضرب و جرح و متواري شدن متهم ، پيگيري موضوع به صورت ويژه در دستور کار قرار دادند.

وي افزود: ماموران پليس امنيت عمومي اين شهرستان با تلاش همه جانبه و با اشراف اطلاعاتي در کمترين زمان متهم متواري را در شهرستان حاجي آباد شناسايي و ضمن هماهنگي با مقام قضائي در يک عمليات ضربتي و غافلگيرانه در مخفيگاهش دستگير کردند.

اين مقام انتظامي اظهار داشت: متهم دستگير شده در بازجويي اوليه ابتدا منکر موضوع شد که در بازجويي هاي فني صورت گرفته لب به اعتراف گشوده و ضمن اقرار به جرم ارتکابي ، به وجود سه قبضه سلاح جنگي در اختيار بستگان خود اقرار کرد.

فرمانده انتظامي استان هرمزگان خاطر نشان کرد : در بازرسي جداگانه از مخفيگاه متهم و منازل افراد مذکور ، ۳ قبضه سلاح کلت کمري به همراه سه تيغه خشاب و ۲۰ عدد فشنگ جنگي کشف و ضبط شد.

سردار جاويدان در ادامه سوابق متهمان دستگير شده را ايجاد رعب و وحشت در فضاي حقيقي و مجازي ، خريد و فروش مواد مخدر، درگيري و عربده کشي و سرقت موتور سيکلت عنوان کرده و بيان داشت: متهمان با تشکيل پرونده به دستگاه قضائي معرفي و با قرار بازداشت روانه زندان شدند.

لینک کوتاه : http://simayemakran.ir/?p=3438

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.