1

دستگيری کلاهبردار متواری در بندرعباس

  • کد خبر : 2843
  • 14 اسفند 1402 - 17:01
دستگيری کلاهبردار متواری در بندرعباس
فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: با هوشياری و تلاش کارآگاهان پليس آگاهی استان يک متهم با 60 ميليارد ريال کلاهبرداری شناسایی و دستگير شد.

سردار علي اکبر جاويدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان امروز بيان داشت: در پي مراجعه و اعلام شکايت تعدادي از شهروندان به پليس آگاهي مبني بر کلاهبرداري از آنان از طريق فروش خودرو به صورت ليزينگ و متواري بودن عاملان آن، پيگيري موضوع به صورت ويژه در دستور کار قرار گرفت.

وي افزود: در بررسي ها و تحقيقات فني صورت گرفته توسط کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداري پليس آگاهي مشخص شد، متهم در يک نمايشگاه اتومبيل در بندرعباس با وعده تحويل خودروهاي ليزينگي خارجي با اغفال مال باختگان جمعا مبالغي به ارزش ۶۰ ميليارد ريال کلاهبرداري کرده و در حال حاضر به صورت مجهول المکان متواري است.

سردار علي اکبر جاويدان اظهار داشت: کارآگاهان اداره عمليات ويژه پليس آگاهي با يک سري اقدامات فني و اطلاعاتي و بهره گيري از شيوه هاي پليسي، پس از چند روز تلاش بي وقفه و شبانه روزي نهايتا مخفيگاه متهم در يکي از محلات بندرعباس را شناسايي و در يک عمليات غافلگيرانه وي را دستگير کردند.

اين مقام ارشد انتظامي استان، تصريح کرد : متهم در بازجويي هاي فني به عمل آمده به ۶۰ ميليارد ريال کلاهبرداري اعتراف کردکه با تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به دستگاه قضائي معرفي و با قرار مناسب روانه زندان شد.

لینک کوتاه : http://simayemakran.ir/?p=2843

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.