3

دستگیری سارقین موتورسیکلت در میناب با ۱۱ فقره سرقت

  • کد خبر : 1956
  • 14 تیر 1402 - 11:53
دستگیری سارقین موتورسیکلت در میناب با ۱۱ فقره سرقت
فرمانده انتظامی میناب از دستگیری دو سارق و کشف دو موتور سیکلت سرقتی دراین شهرستان خبر داد.

سرهنگ عباس قاسمی فرمانده انتظامي شهرستان ميناب گفت: ماموران انتظامی کلانتری۱۱ حین گشت زنی درسطح شهر به یک دستگاه موتورسیکلت که با سرعت زیاد در حال تردد بود مشکوک شده که دستور ایست توسط ماموران صادر ولی راکب موتورسیکلت توجهی ننموده و از محل متواری می‌شوند.

وی افزود: ماموران انتظامی پس تعقیب و مراقبت پلیسی و میان بر نمودن مسیر تردد توانستند در یک عملیلت غافلگیرانه، سارق موتور سیکلت را دستگیر و پس از بررسی و استعلام بعمل آمده مشخص شد که موتورسیکلت سرقتی و راکب دارای سابقه سرقت می باشد.

این مقام انتظامی در ادامه بیان کرد: در دیگر عملیات ماموران انتظامی پاسگاه حکمی در پی شکایات مردمی نسبت به سرقت چندین موتور سیکلت در سطح حوزه، سریعا موضوع را در دستور کار قرار دادند و ماموران انتظامی پس از انجام کار اطلاعاتی و شناسایی دقیق توانستند در یک عملیات غافلگیرانه سارق را در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از محل یک موتورسیکلت سرقتی کشف کنند.

سرهنگ قاسمی با بیان اینکه در تحقیقات و بازجویی های فنی، سارقین به ۱۱ فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کردند، گفت: موتورسیکلت های مکشوفه تحویل صاحبان آنان شده و متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان میناب از شهروندان خواست تا وسایط نقلیه خود را در کوچه و خیابان ها خلوت و تاریک رها نکنند و زمینه فرصت را برای سارقان ایجاد نکنند.

لینک کوتاه : http://simayemakran.ir/?p=1956

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.