3

دعوت رئیس دانشگاه آزاد جاسک به راهپیمایی روز جهانی قدس

  • کد خبر : 3101
  • 16 فروردین 1403 - 17:45
دعوت رئیس دانشگاه آزاد جاسک به راهپیمایی روز جهانی قدس
دکتر صفدر قصمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرجاسک با صدور پیامی از دانشگاهیان و مردم شریف و نجیب ایران اسلامی برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد .

متن این پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

اِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا فَلَا خَوْفٌ علیهم و لا هم یحزنون (سوره الاحقاف آیه۱۳)

روز قدس تجلی گاه رشادت و پایمردی، اراده استوار و تزلزل ناپذیر و حمایت های جانانه و شورانگیز امت های مسلمان جهان از مردم مظلوم فلسطین و مخالفت با صهیونیسم جنایتکار و استکبار جهانی است .
پیام روشن روز جهانی قدس، بعنوان یادگار ارزشمند معمار کبیر انقلاب اسلامی، این است که جمهوری اسلامی ایران هرگز دفاع از حق و عدالت را به خاطر میل قدرتهای استکباری کنار نمی‌گذارد و همچنان پیشتاز این حرکت مبارک باقی خواهد ماند .
روز قدس به نماد آزادی‌خواهی ملت مظلوم فلسطین در سراسر جهان تبدیل شده و مسلمانان روزه‌دار هرساله ندای اسارت فلسطین اشغالی را فریاد می‌زنند، اما آنچه که امسال به راهپیمایی روز جهانی قدس ابعاد دیگری داده است، تلاش آمریکا و برخی کشورهای مرتجع منطقه در مشروعیت بخشیدن به دولت اسرائیل از طریق طرح معامله قرن است.
اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات هموطنان عزیز و گرامیداشت روز جهانی قدس، با توجه به شرایط کنونی مردم مظلوم و بی پناه فلسطین از ملت شریف و نجیب ایران اسلامی و همچنین جامعه دانشگاهی کشور به ویژه از دانشجویان عزیز، اساتید محترم و کارکنان خدوم دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرجاسک دعوت می نمایم همچون سالیان گذشته ، همگام با سایر اقشار ملت فهیم و خداجوی ایران اسلامی ، در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کرده و با حضور گسترده، پرشکوه و حداکثری خود، بار دیگر ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل (ره) و پیروی از رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت ا… العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) حمایت خود را از مبارزات اسلامی و حق‌طلبانه ملت مظلوم فلسطین در راه رهایی قدس شریف به گوش جهانیان برسانند.

لینک کوتاه : http://simayemakran.ir/?p=3101

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.