6

راه اندازی اتاق بازرگانی در شرق هرمزگان

  • کد خبر : 745
  • 17 دی 1399 - 12:03
راه اندازی اتاق بازرگانی در شرق هرمزگان
اتاق بازرگانی بندرعباس با همت و پیگیری های رییس اتاق، دفتر نمایندگی خود را در شهرستان جاسک راه اندازی می کند.

محمدرضا صفا ریاست اتاق بازرگانی در سفر به جاسک  و در نشست کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی شهرستان جاسک که با حضور رییس سازمان صمت استان و فرماندار جاسک همراه بود، اظهار داشت: راه اندازی دفتر نمایندگی در جاسک از اهمیت ویژه ای برای اتاق برخوردار است و  ظرفیت هایی که در بعد تجاری در جاسک وجود دارد برای تجار حائز اهمیت است.

وی افزود: راه اندازی دفاتری مستقل و در خور شان فعال اقتصادی در شرق و غرب  استان از برنامه های اولویت دار اتاق بود که خوشبختانه با همکاری و حمایت مسوولان به تحقق پیوست و ما به زودی شاهد افتتاح دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی در شرق استان خواهیم بود.

رییس اتاق بازرگانی مرکز هرمزگان بیان داشت: مکران خطه ای باقدمتی باشکوه است که در سراسر مرز ساحلی خود با آب های آزاد بین المللی مجاورت دارد و دارای ظرفیت های کم نظیری در بحث توسعه و سرمایه گذاری است.

صفا، ساحل این شهرستان را منطقه‌ای برای تبدیل شدن به کانون مهم سرمایه‌گذاری در ابعاد مختلف اقتصاد دریا محور قابل، هاب جستیک و ترانزیت منطقه‌ای عنوان کرد.

رییس اتاق بازرگانی بندرعباس بیان داشت: گسترش خدمات بازرگانی اتاق در نقاط مهم و کلیدی استان با جدیت دنبال می شود.

وی همچنین از همکاری صمیمانه مسوولان به ویژه فرماندار جاسک قدردانی نمود و اظهار امیدواری کرد که بازرگانان این منطقه بتوانند ارتباط بسیار خوب و دوسویه ای با اتاق بازرگانی برقرار نمایند.

همچنین در ادامه سفر رییس اتاق بازرگانی بندرعباس از ظرفیت تولیدی این شهرستان شامل کارخانه آب معدنی آریان قشم و شرکت پترو پالایش مکران بازدید به عمل آورد.

لینک کوتاه : http://simayemakran.ir/?p=745

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.