0

رهایی گروگان ۶ ساله بندرعباسی/ ۲ آدم‌ربا دستگیر شدند

  • کد خبر : 3753
  • 18 اردیبهشت 1403 - 21:22
رهایی گروگان ۶ ساله بندرعباسی/ ۲ آدم‌ربا دستگیر شدند
فرمانده انتظامی استان هرمزگان از آزادی پسربچه ۶ ساله از چنگال آدم ‌ربایان و بازگشت این کودک به آغوش گرم خانواده‌اش خبر داد.

سردار علی اکبر جاویدان امروز ۱۸ اردیبهشت در تشریح جزئیات این خبر گفت: ساعت ۱۹:۵۰ عصر روز سیزدهم اردیبهشت ماه امسال خبر آدم‌ربایی پسر بچه‌ای ۶ ساله از جلوی منزل پدرش در یکی از محلات شهر بندرعباس دریافت شد.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع، بلافاصله مراتب به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی آگاهی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان عنوان کرد: در بررسی‌های به عمل آمده از شاهدان عینی در محل حادثه مشخص شد سرنشینان یک دستگاه پژو ۴۰۵ نقره‌ای پسربچه‌ای ۶  ساله به نام “محمد صدیق” را از مقابل منزل پدرش ربوده و به سرعت از محل متواری شده‌اند.

وی اظهار کرد: در ادامه کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی با بررسی دقیق اظهارات خانواده فرد ربوده شده و سرنخ‌های به دست آمده پس از انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، تحقیقات گسترده‌ای را آغاز و هویت متهمان را در یکی از استان‌های همجوار شناسایی کردند.

جاویدان خاطر نشان کرد: ماموران با تشکیل تیمی ضمن هماهنگی با مقام قضایی به استان زاهدان اعزام و سرانجام  در یک عملیات ضربتی موفق شدند کودک ربوده شده را صحیح و سالم از چنگال آدم ربایان آزاد و در اقدامی غافلگیرانه دو گروگانگیر را که متواری شده و در شهرستان رودان مخفی شده بودند دستگیر کنند.

وی تصریح کرد: متهمان در همان بازجویی‌های اولیه لب به اعتراف گشودند و انگیزه آدم ربایی را اختلافات مالی و مواد مخدر عنوان کردند.

جاویدان با اشاره به اینکه کودک ربوده شده تحویل پدر وی شده تاکید کرد: پلیس با کسانی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند با قاطعیت برخورد کرده و به آن‌ها اجازه جولان نخواهد داد.

لینک کوتاه : http://simayemakran.ir/?p=3753

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.