1

سردار زهرایی: تنها راه مقابله با تحریم‌ اجرای راهبرد اقتصاد مقاومتی است

  • کد خبر : 3002
  • 22 اسفند 1402 - 21:07
سردار زهرایی: تنها راه مقابله با تحریم‌ اجرای راهبرد اقتصاد مقاومتی است
رییس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: اجرای راهبرد جهاد اقتصادی تنها راه مقابله با تحریم‌های اقتصادی بوده و در این راه بالا بردن جنبه‌های تولید داخلی مهمترین گام تحقق اقتصاد مقاومتی است.

سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور امروز در نشست تسهیل گران جهادی استانهای هرمزگان، یزد، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان، فارس و بوشهر که به میزبانی سپاه هرمزگان در بندرعباس برگزار شد، اظهار کرد: تنها راه مقابله با تحریم های اقتصادی، اجرای راهبرد جهاد اقتصاد مقاومتی در كشور است و با جهاد اقتصادی و شكستن تحریم ها می توان با اهداف دشمنان نظام جمهوری اسلامی مقابله كرد.

وی با بیان این كه دشمنان همواره با نظام اسلامی سرعناد داشته‌اند، اقتصاد مقاومتی را راهی دانست كه از سوی رهبر معظم انقلاب در زمینه شكست دشمن و خودكفایی در همه زمینه های علمی، صنعتی و كشاورزی در كشور مطرح شده است.

سردار زهرایی، بالا بردن جنبه‌های تولید داخلی را مهمترین گام تحقق اقتصاد مقاومتی ذكر كرد و گفت: احیای زندگی ساده اسلامی و ایرانی، دوری از تجمل گرایی، مدیریت صحیح، اولویت بندی مسائل اقتصادی، حمایت از صنعت و كشاورزی و بهره گیری از منابع بسیار غنی زیر زمینی كشور، راهكارهای رسیدن و تحقق اقتصاد مقاومتی است.

رییس سازمان بسیج سازندگی در این نشست گام دوم انقلاب را بسیار مهم برشمرد و گفت: توانمندی و ساماندهی گروه های جهادی، کمک به دولت در انجام پروژه های محرومیت‌زدایی و کمک به اقتصاد مقاومتی، ماموریت و رسالت بسیج سازندگی است.

رییس سازمان بسیج سازندگی تصریح کرد: برای کارآفرینی و تسهیلگران اشتغال با همه سختی‌هایی که در این راه می‌کشید این جهاد واقعی و اقتصادی است که شما خط مقدم این جنگ اقتصادی هستید، پس خسته نشوید و بجنگید؛ نهضت روشنگری و جهاد و بصیرت افزایی جز توسط بسیجیان و جهادگران در این کشور اتفاق نمی‌افتد و مطمئن باشید به فرموده رهبر معظم انقلاب پیروزی باشماست.

لینک کوتاه : http://simayemakran.ir/?p=3002

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.