3

شاهد مرگ قوانین بین المللی در غزه هستیم

  • کد خبر : 3143
  • 18 فروردین 1403 - 21:30
شاهد مرگ قوانین بین المللی در غزه هستیم
امام جمعه قشم با بیان اینکه دردمندانه شاهد مرگ قوانین بین المللی در غزه هستیم، گفت: جای بسی تاسف است که به رغم گذشت حدود ۶ ماه از حملات ددمنشانه‌ رژیم غاصب صهیونیستی علیه نوار غزه، شاهد یک بی‌ عملی مزمن از سوی جامعه بین‌المللی به خصوص سازمان ملل متحد و شورای امنیت هستیم.

حجت الاسلام حاجبی امام جمعه شهرستان قشم امروز در گفت‌وگویی خبری اظهار کرد: امسال در شرایطی به استقبال روز جهانی قدس رفتیم که بشریت شاهد یکی از بزرگ‌ ترین جنایات و نسل‌ کشی‌ های تاریخ است.

وی با اشاره به اینکه امروز همه ملت های مسلمان باید در برابر تداوم نسل‌ کشی و انواع جنایات جنگی در باریکه غزه و قتل عام بیش از ۳۳ هزار نفر از فلسطینیان در حدود ۶ ماه که اکثریت آنان را زنان و کودکان تشکیل می‌ دهند، احساس مسئولیت کنند، گفت: کشورهای اسلامی در برابر این جنایات ساکت نشسته اند و همین سکوت به نوعی تایید اقدامات رژیم صهیونیستی و همکاری با آنها است.

امام جمعه قشم روز جهانی قدس را از بهترین یادگاری امام راحل ذکر کرد و افزود: با توجه به شرایط کنونی منطقه باید این روز جهانی را از «طوفان الاقصی به طوفان الاحرار» تبدیل کنیم.

حجت‌الاسلام حاجبی با بیان اینکه فلسطین در قلب جهان اسلام و مسلمین قرار دارد بیان کرد: در راهپیمایی روز قدس امسال مردم مسلمان جهان به ویژه بزرگ ترین جزیره ایرانی خلیج فارس پاسخ محکمی به صهیونیست ها خواهند داد.

لینک کوتاه : http://simayemakran.ir/?p=3143

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.