1

شناسايي باند سارقان حرفه اي در هرمزگان؛ دو نفر تازه از زندان مرخص شده بودند

  • کد خبر : 3711
  • 17 اردیبهشت 1403 - 20:44
شناسايي باند سارقان حرفه اي در هرمزگان؛ دو نفر تازه از زندان مرخص شده بودند
فرمانده انتظامي استان هرمزگان از شناسايي يک باند حرفه اي سارقان ساختمان هاي در حال ساخت و کشف ۳۰ فقره سرقت از اين باند خبرداد.

سردار علي اکبر جاويدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان امروز بيان داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت از ساختمان هاي نيمه کاره، مغازه و کابل برق شهر بندرعباس و متواري شدن سارقان، پيگيري موضوع به صورت ويژه در دستور کار پليس آگاهي استان قرار گرفت.

وي افزود : با بررسي و تجزيه و تحليل مناطق جغرافيايي جرايم صورت گرفته مشخص شد اکثر سرقتها در محدوده و بافت هاي قديمي شهرستان بندرعباس رخ داده که کليه مجرمين سابقه دار منطقه تحت کنترل قرار گرفته و با اقدامات فني و پليس انجام شده در نهايت دو نفر از سارقان حرفه اي که تازه از زندان آزاد شده اند، مورد شناسايي و رصد اطلاعاتي قرار گرفتند.

اين مقام ارشد انتظامي استان اظهار داشت: در تحقيقات فني و تکميلي انجام شده مشخص گرديد که سارقان با تشکيل باندي ۳ الي ۴ نفره اقدام به سرقت از ساختمان هاي در حال ساخت و منازل فاقد سکنه و مغازه کرده اند که در اين رابطه يکي از متهمان در مخفيگاهش دستگير و به جرم خود مبني بر سرقت هاي متعدد اقرار و معترف شد که اموال سرقتي را پس از سرقت در منزل يکي از همدستان خود مخفي کرده اند تا در زمان مناسب به فروش برسانند.

لینک کوتاه : http://simayemakran.ir/?p=3711

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.