1

شهید زارعی از رویش های نسل سلیمانی است

  • کد خبر : 2832
  • 13 اسفند 1402 - 18:23
شهید زارعی از رویش های نسل سلیمانی است
فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه گفت: شهید زارعی و هزاران جوان برومند این سرزمین برآمده از مکتب شهید سلیمانی و رویش های ارزشمند انقلاب اسلامی هستند که خط نورانی ولایت را همچون ستاره ای درخشان به ما نشان می دهند.

سردار عباس غلامشاهی فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم تشییع پیکر شهید رضا زارعی سومین شهید مدافع حرم هرمزگان که در مأموریت مستشاری و در جریان حمله دشمن صهیونیستی به بندر بانیاس سوریه به فیض شهادت رسید، اظهار داشت: استقبال گرم و باشکوه امروز نشان داد که مردم ولایت مدار همیشه در کنار شهدا و خط نورانی ولایت قرار دارند.

وی شهید زارعی را از رویش های نسل سلیمانی ها دانست که مهندسی فنی و نخبه منطقه و نیروی دریایی سپاه بود.

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه در همین زمینه افزود: این شهید بزرگوار در حوزه فنی هر جا سختی پیش می‌آمد متوسل به اهل بیت علیهاالسلام می شد و راه خویش را می یافت و به پیش می رفت.

سردار غلامشاهی تقویت روحیه ایمان و معنویت در میان نیروهای مسلح کشورمان را موجب پرورش هزاران جوان برومند همچون شهید بزرگوار رضا زارعی دانست و خاطرنشان کرد:‌ او علی رغم همه محدودیت ها، دعوت شده حضرت زینب سلام الله بود و در حالی که در لیست ذخیره قرار داشت اما خدا او را طلبید و او به معنای واقعی رستگار شد.

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه وضعیت پیکر شهید رضا زارعی را عصاره ای از مصیبت های کربلا خواند و تأکید کرد: ما با فرهنگ عاشورا انس و عجین هستیم و خدای متعال این راه را برای ما برگزیده و ما به آن افتخار می کنیم.

لینک کوتاه : http://simayemakran.ir/?p=2832

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.