2

قدرت رسانه از قدرت موشک بیشتر است

  • کد خبر : 3155
  • 19 فروردین 1403 - 18:58
قدرت رسانه از قدرت موشک بیشتر است
رییس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: بالا بردن سطح سواد رسانه ای در دنیای امروز یک ضرورت است چرا که این روزها قدرت رسانه از موشک بیشتر است.

مصیب نظری رییس شورای اسلامی شهر بندرعباس امروز در یکصد و هجدهمین جلسه این شورا ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: در سالروز شهادت سید محمد باقر صدر و خواهرش گرامیشان بنت الهدی صدر که به دست صدام به شهادت رسیدن و الگوی برای مقاومت در عراق شدند و همچنین شهادت مرتضی آوینی سید اهل قلم که مستندات ناب در عرصه دفاع مقدس از رزمندگان اسلام را به یادگار گذاشتند گرامی میداریم.

وی افزود: آنچه امروز در جهان رقم می خورد در ادامه مسیر سید آوینی است که روایتی که اهل قلم و رسانه و نقش تعیین کننده آنها را در دنیا بیش از پیش نشان می دهد و در همین راستا رهبر معظم انقلاب در دیدار با شاعران بیان فرمودند که قدرت رسانه از موشک قوی تر است.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس با بیان اینکه بالا بردن سطح سواد رسانه ای در دنیای امروز یک ضرورت است، بیان کرد: باید در تولید محتواهای ناب اسلامی و اثر گذاری که روزانه بر افکار عمومی انسان ها اثر باشد را براساس ارزش ها و معیارهای اسلامی و انقلابی هموار کرد.

نظری ادامه داد: کشته و مجروح شدن بیش از ۳۰ هزار نفر مردم مظلوم غزه در سانسور شدید در حال اتفاق است و آیا اگر این جنایت علیه بشریت در کشور دیگری رقم می خورد؟ همین گونه برخورد می شد و باید چند کودک و زن بی گناه دیگر کشته شود تا مردم جهان و مدعیان حقوق بشر بیدار شوند.

وی افزود: مردم ایران اسلامی همبستگی خود را در حمایت از مردم مظلوم غزه و جبهه مقاومت در روز قدس به نمایش گذاشتند و در حادثه اخیر حمله رژیم صفاک صهیونسیتی به کنسولگری جمهوری اسلامی در دمشق مردم ایران خونخواه هستند و نظام نیز با صعه الصدر و رویکردی دقیق و پشیمان کننده انتقام خواهند گرفت.

لینک کوتاه : http://simayemakran.ir/?p=3155

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.