1

مطالبه‌گری و روشنگری تکریم رأی ملت است

  • کد خبر : 2838
  • 13 اسفند 1402 - 19:27
مطالبه‌گری و روشنگری تکریم رأی ملت است
دبیر مجمع مطالبه‌گران استان هرمزگان گفت: مطالبه‌گری و روشنگری تکریم رأی ملت است و ضروری است تا جریان روشن‌گری و مطالبه‌گری روی نمایندگان و برگزیدگان فعال شود.

علیرضا صالحی دبیر مجمع مطالبه گران استان هرمزگان امروز اظهار داشت: اكنون كه به فضل الهی و توجهات حضرت ولی الله الاعظم روحی فداه انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور چشمگير و مسئولانه مردم عزيزمان در امنیت و سلامت کامل به پايان رسيد، وظيفه می دانيم تشكرات صميمانه خود را نثار مردم غيور، هوشيار و عظيم الشأن هرمزگان کنم.

وی با اشاره به اینکه حماسه‌ حضور پرشور شما در انتخابات، صفحه‌ تابناک دیگری بر افتخارات بزرگ انقلاب افزود، گفت: ملت آگاه و با بصیرت ایران اسلامی در سال های پس از انقلاب اسلامی بارها ثابت کرده اند که بدون توجه به این مشکلات و جوسازی های رسانه ای دشمنان همچنان در رکاب نظام بوده و برای اقتدار کشور خود همواره در پای صندوق های رای حاضر شده اند.

دبیر مجمع مطالبه‌گران استان هرمزگان با تبریک به منتخبین مردم و قدردانی از تلاش و اهتمام کلیه عوامل اجرایی، نظارتی و تامین امنیت، ایراد داشت: اعلام نتایج آخر کار نیست و به تعبیری آغاز فصلی جدید است و از فردا باید جریان روشن‌گری و مطالبه‌گری روی نمایندگان و برگزیدگان فعال شود و این چراغ روشن‌گری و مطالبه‌گری باید همواره روشن باشد.

وی اذعان کرد: مطالبه‌گری و روشن‌گری تکریم رأی ملت است و یکی از ظرفیت‌هایی که در این روشن‌گری و مطالبه‌گری نقشی جدی دارند، خبرنگاران و هسته های مطالبه‌گر به عنوان پیشانی این موضوع و رسانه‌ها به عنوان پیشخوان و پیشگام اصلی این موضوع است.

صالحی در پایان گفت: این اراده انسانی است که تغییر و تحول را ایجاد می کند از این رو اگر انسان ها در یک مجموعه قرار بگیرند و نسبت به این مجموعه احساس مسئولیت داشته باشند شاید تفاوت اندیشه و نظر باشد اما نسبت به وطن یک آرمان مشخص و واحد دارند که احساس عزت و سربلندی برای افراد ایجاد می کند.

لینک کوتاه : http://simayemakran.ir/?p=2838

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.