1

هشدار فرماندار میناب به پیمانکاران مسکن ملی

  • کد خبر : 4199
  • 19 خرداد 1403 - 20:40
هشدار فرماندار میناب به پیمانکاران مسکن ملی
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گفت: پیمانکاران که پیشرفت فیزیکی پروژه آنها با هفته قبل تغییر نداشته باشد خاتمه پیمان خواهیم داد و با احدی تعارف ندارم.

محمد رادمهر معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب در حاشیه بازدید میدانی از نهضت ملی مسکن ۳۳۱۶ واحدی میناب اظهار داشت: با پیمانکاران که پیشرفت فیزیکی پروژه آنها با هفته قبل تغییر نداشته باشد خاتمه پیمان خواهیم داد و با احدی تعارف ندارم.

رادمهر خاطرنشان کرد: ۳ واحد آموزشی در نهضت ملی مسکن میناب احداث می شود.

وی افزود: پروژه های نهضت ملی مسکن جزو اولویت‌های اصلی دولت شهید جمهور جهت خانه دار شدن اقشار مختلف مردم می باشد و مسئولان مربوطه باید درایت خصوص اهتمام ویژه داشته باشند، لذا کلیه دست اندرکاران می بایست همه تلاش خود را در جهت اجرای هرچه بهتر و سریعتر این پروژه ها داشته باشند.

رادمهر یادآور شد: طرح نهضت ملی مسکن که از طرح‌های یادگار شهید جمهور حضرت آیت الله رئیسی می باشد باید سعی کنیم تا دهه فجر امسال به بهره‌برداری و تحویل مردم عزیز شود و از همینجا از همه متقاضیان که واریزی خود را تکمیل نمودند، تقدیر و تشکر می کنم و از کسانی که پیامک واریزی به آنها ارسال شده و دریافت کردند می خواهم به منظور جلوگیری از تأخیر در روند اجرایی ساخت و ساز نسبت به واریزی اقساط خود در زمان تعیین شده اقدام نمایند.

سرپرست فرمانداری ویژه میناب تاکید کرد: همه پیمانکاران موظف هستند نسبت به تعهدات شأن عمل کنند و در غیر این صورت بر اساس قانون با آن ها برخورد خواهد شد.شایان ذکر است ، درایت بازدید ها معاون عمرانی، دستیار مردمی، نماینده وزارت راه و شهرسازی ، مدیران آب و فاضلاب و برق نیز حضور داشتند.

لینک کوتاه : http://simayemakran.ir/?p=4199

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.