3

کشف۳۰۰ کیلو تریاک در جاسک

  • کد خبر : 1550
  • 25 دی 1400 - 13:08
کشف۳۰۰ کیلو تریاک در جاسک
با هوشیاری و تلاش ماموران انتظامی ، یک قاچاقچی مسلح در انتقال 300کیلو تریاک در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان جاسک ناکام ماند.

به گزارش ‍پايگاه خبري سيماي مكران، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان اظهار کرد: در اجرای طرح اقتدار و تشدید مقابله با قاچاق مواد مخدر ، ماموران انتظامی پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان جاسک با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی و هدایت عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از انتقال یک محموله سنگین مواد افیونی از راه های فرعی و روستایی شهرستان جاسک مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستورکار قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از تعقیب و مراقبت های لازم ، شب گذشته حین گشت زنی در محور فرعی و کوهستانی لیردف به جاسک به یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شده و دستور توقف دادند که راننده خودرو بدون توجه به دستور پلیس با تیراندازی به سمت ماموران اقدام به فرار کرد که پس از تعقیب و گریز طولانی عرصه را برخود تنگ دیده وبا رها کرده خودرو و استفاده از تاریکی شب و موقعیت جغرافیایی منطقه از محل متواری شد.

این مقام ارشد انتظامی استان با بیان اینکه در این عملیات ۳۰۰ کیلوگرم تریاک کشف و خودرو توقیف شد، اظهار داشت : تلاش ماموران برای شناسایی و دستگیری متهم متواری ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرایم و دستگیری مجرمان، خطاب به افراد فرصت طلب و قانون شکن گفت: با توجه به حضور و اشرافیت پلیس در جای جای نقاط استان مجرمان در امان نبوده و بدون اغماض و با قاطعیت تمام با سوداگران برخورد می‌شود.

لینک کوتاه : http://simayemakran.ir/?p=1550

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.