1

کشف ۵۷۰ میلیارد ریال برنج احتکاری در بندرعباس

  • کد خبر : 2909
  • 17 اسفند 1402 - 17:49
کشف ۵۷۰ میلیارد ریال برنج احتکاری در بندرعباس
فرمانده انتظامي استان هرمزگان از شناسايي و کشف ۸۰۰ تن برنج احتکار شده در يک انبار در شهرستان بندرعباس خبر داد.

سردار”علي اکبرجاويدان”در گفت وگو باخبرنگار خبرگزاري پليس، در تشريح اين خبر بيان داشت: ماموران پليس امنيت اقتصادي استان با انجام اقدامات فني اطلاعاتي محل دپوي برنج را در يک انبار در يک روستاي بندرعباس شناسايي کردند.

وي افزود: ماموران پليس امنيت اقتصادي استان ضمن هماهنگي با مقام قضائي با تشکيل اکيپي مشترک به محل اعزام که در بررسي هاي ميداني صورت گرفته مشخص شد مقادير انبوهي برنج دانه طلا ۱۱۲۱ در انبار دپو و فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکي بوده و در سامانه انبارها نيز ثبت نشده است.

سردار جاويدان اظهار داشت: در بازرسي دقيق از انبار مورد نظر مقدار ۸۰۰ تن برنج خارجي احتکارشده و قاچاق کشف و در اين رابطه پرونده تشکيل و متهم جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شد.

فرمانده انتظامي استان هرمزگان بابيان اينکه کارشناسان ارزش ريالي برنج کشف شده را ۵۷۰ ميليارد ريال اعلام کرده اند، خاطر نشان کرد: پليس با جديت و اقتدار با ‏کساني که با اقدامات سوداگرانه خود باعث ايجاد اخلال در روند زندگي مردم مي شوند، برخورد مي کند و لازم است شهروندان نيز درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و يا احتکارکالا از طريق سامانه تلفني ۱۱۰ به پليس گزارش کنند.

لینک کوتاه : http://simayemakran.ir/?p=2909

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.