0

آماده‌باش اورژانس و مراکز درمانی هرمزگان به دلیل صدور هشدار جوی

  • کد خبر : 3244
  • 28 فروردین 1403 - 10:15
آماده‌باش اورژانس و مراکز درمانی هرمزگان به دلیل صدور هشدار جوی
به دنبال هشدار قرمز هواشناسی برای هرمزگان رئیس دانشگاه علوم پزشکی از اعلام آمادگی اورژانس، مراکز بهداشتی درمانی و بیمارستان‌ها خبر داد.

غلامعلی جاودان رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان امروز گفت با توجه به اینکه طبق اعلام هواشناسی احتمال  بارش باران همراه با رعد و برق  وزش باد شدید در استان وجود دارد به تمامی مراکز بهداشتی درمانی استان اعلام گردید تا تمهیدات لازم را انجام دهند.

در همین راستا در شبکه‌های بهداشت و درمان ، معاونت ها و بیمارستان‌ها جلسات کمیته مدیریت بحران برگزار و نیازهای هر مرکز مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی با تاکید بر لزوم شناسایی مادران باردار و پرخطر و اسکان آنها در مناطق امن و نزدیک به مراکز درمانی گفت تمهیدات لازم در راستای خدمت رسانی به مردم ویژه مادران باردار ، کودکان و  سالمندان ، تامین تجهیزات دارویی و درمانی، تامین نیروی انسانی متبحر و متخصص اندیشیده و مراکز اورژانس ۱۱۵، مراکز بهداشتی درمانی و بیمارستان‌ها در آماده باش کامل باشند.

دکتر جاودان بر لغو مرخصی‌ها در همه سطوح اجرایی تاکید کرد و افزود: لازم است تمامی اعضای ستاد آماده‌باش را به زیرمجموعه اعلام و تا سه رده جانشین را تعیین و معرفی کنند

لینک کوتاه : http://simayemakran.ir/?p=3244

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.