0

آماده باش نیروهای راهداری هرمزگان پس از هشدار قرمز سازمان هواشناسی کشور

  • کد خبر : 3257
  • 28 فروردین 1403 - 13:21
آماده باش نیروهای راهداری هرمزگان پس از هشدار قرمز سازمان هواشناسی کشور
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان گفت: در پی هشدار قرمز سازمان هواشناسی و احتمال بارش های سیل آسا و وقوع سیلاب در محورهای مواصلاتی ، ۷۲ اکیپ راهداری با ۲۵۰نیروی راهداری و پشتیبانی، ۲۰۰ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری در سطح محورهای مواصلاتی استان مستقر شدند.

«عباس شرفی»، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان گفت: در پی هشدار قرمز هواشناسی و احتمال وقوع سیلاب در محورهای مواصلاتی تحت پوسش این اداره کل ،۷۲ اکیپ راهداری با۲۰۰ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین و ۲۵۰ نیروی راهدار در محورهای موصلاتی هرمزگان مستقر شدند.


وی ادامه داد: با توجه به اعلام تشدید بارندگی در شهرستان‌های لنگه، پارسیان، میناب، رودان، حاجی آباد، بندرعباس هماهنگی‌های لازم اندیشیده و راهدارخانه‌های این شهرستان‌ها جهت کمک به مسافران تجهیز شده است.


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان افزود: با توجه به شرایط اقلیمی در روزهای اخیر،توصیه می شود مردم به اطلاعیه ها، هشدارها و اخطاریه های سازمان هواشناسی توجه و از تردد در مسیر رودخانه های محلی به شدت خودداری کنند. و قبل از تردد در محورها از طریق تماس با سامانه پاسخگویی شبانه روزی ۱۴۱ از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی راه ها و وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی آگاه شوند.

لینک کوتاه : http://simayemakran.ir/?p=3257

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.