2
عليرضا صالحي:

بصیرت افزایی همراه با روشنگری از ضرورت جامعه اسلامی است

  • کد خبر : 1695
  • 20 آذر 1401 - 12:26
بصیرت افزایی همراه با روشنگری از ضرورت جامعه اسلامی است
دبیر مجمع مطالبه‌گران هرمزگان در ادامه گفت: بصیرت افزایی همراه با روشنگری از ضرورت جامعه اسلامی است و بصیرتی که مبتنی بر تکیه عقل و افزایش علم، دانایی و تشخیص راهبردهای دشمن باشد.

علیرضا صالحی دبیر مجمع مطالبه‌گران هرمزگان در نشست بصیرتی با مردم بخش لیردف شهرستان جاسک اظهارداشت: استکبار جهانی در تقابل با این قدرت اعتقادی مبتنی بر اسلامیت و جمهوریت از هر فرصتی برای براندازی نظام در قالب‌های مختلف همچون جنگ سخت (تهاجم نظامی)، جنگ نیمه سخت(ترور و انفجار) و جنگ نرم(رویایی انقلاب مخملی و براندازی خاموش) استفاده می‌کند تا با ایجاد رعب، وحشت و بی اعتمادی افکار عمومی و مسخ کردن آنان به دیپلماسی استکباری خود برسد.
وی عنوان کرد: در این دیپلماسی استعماری، مسکوت کردن انقلاب اسلامی در همه عرصه‌های ملی و بین‌المللی برای رفتارسازی آرام و نرم مستکبرانه خود در جهت معرفی ایران به عنوان حامیان تروریست جهانی و منشأ اختلافات دول در منطقه از اهداف بلند آنان است.
صالحی تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران هم به این نکته رسید که با جنگ عظیمی روبرو است که در آن دشمن حد و مرزی برای جنگ قائل نیست، جنگی رقم زد که نه رو در رواست نه لشگرکشی دارد، نه خط کشی، نه مسیر می‌شناسد؛ همه گیر و فراگیر و بر مدار متد رسانه‌های نوین است تا براساس القای معنای معاندانه خود، تمدن نوین غیر اسلامی را در جامعه ایرانی ترویج و توسعه دهد.


دبیر مجمع مطالبه‌گران هرمزگان در ادامه گفت: در این راستا بصیرت افزایی همراه با روشنگری از ضرورت جامعه اسلامی است و بصیرتی که مبتنی بر تکیه عقل و افزایش علم، دانایی و تشخیص راهبردهای دشمن باشد که در مسیر دشمن شناسی در کنار بصیرت افزایی مفهوم و منطق جدی و جدیدی به خود می‌گیرد.
وی در پایان افزود: در واقع در دشمن شناسی، شناخت هدف و تشخیص مسیر و شناسایی کارکرد دشمن از راهبردهای کاربردی بصیرت است تا بر این اساس استراتژی تقابل به هنگام با دشمن همراه با تفکر و راهکارهای نظری و عملی تقابل تدوین و اجرایی شود

لینک کوتاه : http://simayemakran.ir/?p=1695

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.