6
مدیر آموزش و پرورش میناب:

تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در آموزش و پرورش میناب

  • کد خبر : 1170
  • 25 تیر 1400 - 2:22
تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در آموزش و پرورش میناب
معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان میناب خبرداد: بیش از ۶۰ کلاس درس مناسب و ایمن در شروع سال تحصیلی ۱۴۰۰ مورد استفاده دانش آموزان شهرستان میناب قرار خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه خبری سیمای مکران،  سعیده کریمی معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان میناب در حاشیه بازدید از اجرای پروژه های عمرانی در حال ساخت این اداره گفت: با توجه به احداث مدارس نوساز در شهرستان میناب، مدارس تخریبی به حداقل رسیده است و دیگر شاهد اینگونه مدارس نخواهیم شد

کریمی افزود: بیش از ۳۰ آموزشگاه در شهرستان میناب عملیات ساخت و ساز آن آغاز و در درحال اجرا می باشد.

وی اظهار داشت: با توجه به پیشرفت فیزیکی خوب این آموزشگاهها تا شروع سال تحصیلی جدید و همزمان با آغاز هفته دولت بیش از ۶۰ کلاس درس ایمن به فضاهای آموزشی شهرستان اضافه خواهد شد.

سعیده کریمی بیان داشت: عدالت آموزشی یکی از مهمترین برنامه های بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است که در شهرستان میناب توانسته ایم به این امر تحقق یابیم

مدیر آموزش و پرورش شهرستان میناب ضمن تقدیر و تشکر از خیران نیک اندیش گفت: پروژه های مورد نظر با مشارکت خیرین و اداره کل نوسازی مدارس در حال ساخت می باشند.

وی در پایان از همراهی و همکاری تمامی ادارات ، نهادها و انسانهای نیک‌اندیش، جهت ساخت و ساز فضاهای ایمن و مناسب برای دانش آموزان مینابی تقدیر و تشکر نمود.

لینک کوتاه : http://simayemakran.ir/?p=1170

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.