0

تصویب اعتبار ۳۷۵ میلیارد تومانی در دوردوم سفر رییس جمهور برای حل مشکلات میناب

  • کد خبر : 3788
  • 20 اردیبهشت 1403 - 18:25
تصویب اعتبار ۳۷۵ میلیارد تومانی در دوردوم سفر رییس جمهور برای حل مشکلات میناب
فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت: برای شهرستان میناب در دور دوم سفر رییس جمهور اعتبار ۳۷۵ میلیارد تومانی تصویب شده که می تواند بسیاری از مشکلات شهرستان را رفع کند.

محمد رادمهر معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان میناب در مراسم تجلیل از فرهنگیان و پیشکسوتان عرصه تعلیم و تربیت اهل تسنن شهرستان میناب اظهار داشت : خداوند متعال نخستین معلم بشریت بوده و سپس پیامبران و امامان و پس از آن علما هستند که نقش مهم ارشاد و تعلیم بشریت را بر عهده دارند و ترویج اعمال صالح و معنویت در جامعه رسالتی است که خداوند بر دوش مسلمانان گذاشته است.

وی افزود: آیات و روایات در دین اسلام گویای ارزش بالای علم است و در اسلام بر پرداختن به علم و دانش تاکیدات زیادی شده است.

رادمهر گفت: تهاجم فرهنگی اساس شناخت و ارزش های جوانان را هدف قرار داده است و ما موظفیم از این ارزش ها در مقابل تهاجم فرهنگی دفاع کنیم.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال یافتن نقطه ضعف از ما و ضربه زدن از همان نقطه است، عنوان کرد: دشمنان حیات، عزت، حیثیت و اعتقادات ما را نشانه گیری کرده اند اما باید حواسمان را جمع کنیم و بدانیم دشمن همواره دشمنی کرده است.

رادمهر با تاکید بر اینکه باید دشمن را بشناسیم، بیان کرد: امام راحل(ره) دشمن شناسی رابعنوان یک فرهنگ و گفتمان در وحدت کلمه استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی به ما آموخته است تا همه متحد و یکپارچه باشیم و انتقادات را بصورت برادرانه حل و فصل کنیم.

وی افزود: ما مشترکات بسیاری داریم که زیر سایه نظام جمهوری اسلامی ایران روی آن تمرکز می کنیم وحدت یک نماد و نشانه است که همدلی ها ادامه دار و استمرار داشته باشند زیرا ما همه برای تعالی نظام و کشور قدرتمندمان تلاش می کنیم.

رادمهر گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در راستای جهاد تبیین، امروز ما یک رسالت مهم در بین نسل جدید داریم، باید این فرهنگ وحدت، وفاق و همبستگی را به نسل جدید انتقال بدهیم و در سایه وحدت می‌توان با آسایش و آرامش در کنار هم زندگی کرد و به پیشرفت دست یافت.

فرماندار ویژه میناب تصریح کرد :وحدت عامل پیشرفت جامعه است و توصیه دین اسلام و پیامبر اکرم (ص) بر وحدت بین مسلمانان جهان است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب در این مراسم گفت: در دولت آیت الله رئیسی کارهای بسیاری انجام شده است و در حوزه آموزش و پرورش تعداد ۷۲ هزار معلم جذب شده، رتبه بندی معلمان که از مطالبه دیرین فرهنگیان بود در این دولت به سرانجام رسید.

راد مهر اظهار داشت:برای شهرستان میناب در دور دوم سفر رییس جمهور اعتباری بالغ بر ۳۷۵ میلیارد تومان تصویب شده است که می تواند بسیاری از مشکلات را رفع کند و ما هم به نوبه خودمان برای رفع مشکلات فرهنگیان عزیز تلاش خواهیم کرد .

در پایان این مراسم از فرهنگیان و پیشکسوتان عرصه تعلیم و تربیت اهل سنت شهرستان میناب تجلیل بعمل آمد.

لینک کوتاه : http://simayemakran.ir/?p=3788

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.