0

دستبند پليس بر دستان ۱۹ اخلالگر نظم عمومي در هرمزگان

  • کد خبر : 3785
  • 20 اردیبهشت 1403 - 18:19
دستبند پليس بر دستان ۱۹ اخلالگر نظم عمومي در هرمزگان
فرمانده انتظامي استان از اجراي طرح ضربتي ارتقاء امنيت عمومي واجتماعي و دستگيري ۱۹ اخلال گر نظم عمومي در ۴۸ ساعت گذشته در استان خبر داد.

سردار علي اکبر جاويدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان امروز در تشريح اين خبر بيان داشت: در راستاي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و به منظور ايجاد امنيت پايدار در محلات، طرح ضربتي ارتقاء امنيت اجتماعي با هدف برخورد مخلان نظم عمومي ، مجرمين و متهمين تحت تعقيب در قالب طرح محله محور به مدت ۴۸ ساعت در سطح استان اجرا شد.

وي افزود: در اين طرح در چند عمليات ضربتي و جداگانه مجموعا ۱۹ نفر از مخلان نظم عمومي و اراذل و اوباش که براي شهروندان ايجاد مزاحمت مي کردند دستگير ودر بازرسي از منازل و مخفيگاههاي متهمان ۳ قبضه سلاح سرد از نوع چاقو و قمه ، ۳ قبضه سلاح جنگي و ۱۲ تير فشنگ کشف و ضبط شد.

اين مقام انتظامي استان با بيان اين که در اين طرح از تعداد ۱۲۱ متهم ديگر نيز در اين زمينه تعهدات لازم اخذ گرديد ، اظهار داشت: متهمان دستگير شده با تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به دستگاه قضايي معرفي شدند.

فرمانده انتظامي استان هرمزگان با اشاره به اينکه ۲۵ اخلالگرديگر شناسايي و دستگيري آنان در دستور کار مي باشد، از عموم شهروندان ومردم فهيم و قدرشناس استان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد سوء امنيتي و مشکوک توسط فرد يا افرادي خاص، مراتب را در اسرع وقت از طريق تلفن ۱۱۰ به پليس اطلاع دهند تا در کمترين زمان نسبت به شناسايي و دستگيري مجرمان و پاکسازي محل اقدام گردد.

لینک کوتاه : http://simayemakran.ir/?p=3785

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.