1
فعالان رسانه میناب:

عدم پاسخگویی دبیر جشنواره آسمان هشتم یعنی تایید بی اعتنایی اش به رسانه های میناب

  • کد خبر : 3555
  • 07 اردیبهشت 1403 - 11:35
عدم پاسخگویی دبیر جشنواره آسمان هشتم یعنی تایید بی اعتنایی اش به رسانه های میناب
با گذشت چند روز از گلایه و مطالبه فعالان رسانه شهرستان میناب مبنی بر عدم دعوت در مراسم اختتامیه ششمین جشنواره روستایی عشایری آسمان هشتم که در روستای کردر رضوی شهرستان میناب برگزار گردید هنوز هیچ پاسخی از سوی دبیر چشنواره داده نشده است و رسانه ها این اقدام را تایید بر بی اعتنایی و بی احترامی اش به فعلان رسانه میناب می دانند

به گزارش پایگاه خبری سیمای مکران، بهرام رضائی فعال رسانه ای شهرستان میناب با ابراز گلایه شدید از بی اعتنایی دبیر جشنواره آسمان هشتم به اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان میناب گفت: رسانه یک ابزار تاثیرگذار در افکار عمومی و فرهنگ جوامع است که نادیده گرفتن آن یعنی فاصله با دیپلماسی فرهنگی است.

رضائی افزود: رسانه می تواند در تبیین و ترویج ارزش های فرهنگی کشور و در توسعه روابط فرهنگی و در فراهم آوردن بستر و زمینه ای برای مطالعه آداب و رسوم و سنن فرهنگ ها در همه نقاط کشور نقشی عمده داشته باشد.

عضو هیات مدیره خانه مطبوعات هرمزگان گفت: این عدم پاسخگویی مهر تایید بر اعتنایی و بی احترامی به خبرنگاران شهرستان است که به وسیله دبیر جشواره آسمان هشتم رقم خورده است و این اقدام را رسانه ها نمی پذیرند و خواستار پیگیری این موضوع از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان هستند.

علی نجفی خبرنکار فعال میناب گفت: این رفتار دبیر جشنواره در خصوص رسانه های میناب به هیچ عنوان قابل قبول نیست و غافل از اینکه بی توجهی و بی اعتنایی به رسانه ها یأس را در جامعه بازتولید می کند.

نجفی اظهار کرد: گزینش کردن خبرنگاران برای حضور در این جشنواره با هدف کمرنگ جلوه دادن نقش رسانه ها در شهرستان میناب و حضور خبرنگاران سفارشی از مرکز استان درتضاد با قوانین و اصول مصرح در باب آزادی مطبوعات و رسانه هاست .

لینک کوتاه : http://simayemakran.ir/?p=3555

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.