1

هرمزگان میزبان مسابقات هندبال باشگاه‌های آسیا

  • کد خبر : 3146
  • 18 فروردین 1403 - 21:35
هرمزگان میزبان مسابقات هندبال باشگاه‌های آسیا
استاندار هرمزگان در شورای ورزش استان با اشاره به میزبانی از مسابقات هندبال باشگاه‌های آسیا، گفت: فرصت ارزش‌آفرینی برای استان مزیت مهم میزبانی رویدادهای بین المللی است.

نخستین نشست شورای ورزش استان در سال جدید با دو دستورکار میزبانی بندرعباس از مسابقات هندبال باشگاه‌های آسیا و تدوین برش استانی سند آمایش سرزمینی ورزش کشور صبح امروز به ریاست مهدی دوستی استاندار هرمزگان، باحضور احمدمرادی نماینده‌ی مردم در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل ورزش و جوانان استان و دیگر اعضا برگزارشد.

استاندارهرمزگان میزبانی مسابقات ورزشی بین المللی را فرصت مهم ارزش آفرینی برای استان دانست و گفت:هرمزگان با ارائه تجربه های موفق در میزبانی مسابقات ورزشی ساحلی توانسته ظرفیت‌های خود را به‌خوبی نشان دهد و بعنوان گزینه میزبانی رویدادهای ورزشی بین‌المللی دراین حوزه مطرح شود.

مهدی دوستی با اشاره به مطرح بودن بندرعباس برای میزبانی مسابقات هندبال باشگاه‌های آسیا افزود: برگزاری رویدادهای بین المللی ازاین‌دست فرصت مهمی برای ارزش آفرینی و معرفی ظرفیت‌های استان همچنین ایجاد شور و نشاط عمومی است درهمین ‌راستا دقت به جزئیات در کیفیت برگزاری بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

وی درخصوص تدوین برش استانی سند آمایش سرزمینی ورزش کشور افزود:رویکرد کلی در این سند توسعه ورزش‌های سالنی متناسب با شرایط آب و هوایی استان باشد.

استاندار هرمزگان با تأکیدبر استعدادهای ورزش تخصصی هر شهرستان گفت: در تدوین سند آمایش سرزمینی ورزش استان، علاوه‌بر مزیت‌های جغرافیایی توجه ویژه به استعدادها و ظرفیت‌های ورزش تخصصی هر شهرستان ضرورت‌دارد بعنوان مثال در بوموسی، جاسک و بندرلنگه رشته تیراندازی مدنظر قرارگیرد و از سالن های موجود برای ایجاد زیرساخت مورد نیاز استفاده شود.

مسابقات هندبال باشگاه‌های آسیا در بندرعباس که قراربود اسفندماه ۱۴۰۲ برگزار شود به دلیل همزمانی با انتخابات مجلس به در‌خواست نمایندگان مردم استان در مجلس و پیگیری استاندارهرمزگان به اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ موکول شد که به مدت ۵روز باحضور ۸ تیم برگزار می شود.

لینک کوتاه : http://simayemakran.ir/?p=3146

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.