3
مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان؛

هیچ کلاس درسی بدون معلم در استان وجود ندارد

  • کد خبر : 2293
  • 17 آبان 1402 - 11:43
هیچ کلاس درسی بدون معلم در استان وجود ندارد
مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: با اتخاذ تدابیر لازم و ساماندهی مؤثر نیروی انسانی، در حال حاضر هیچ کلاس درس بدون معلم در استان وجود ندارد


به گزارش پایگاه خبری سیمای مکران، محمد قویدل در گفت‌وگو با خبرنگار صبح ساحل در خصوص کمبود معلم در استان هرمزگان، گفت: در ابتدای سال تحصیلی مانند سایر استان‌های کشور با مشکل کمبود معلم مواجه بودیم که با اتخاذ تدابیر لازم و ساماندهی مؤثر نیروی انسانی، در حال حاضر هیچ کلاس بدون معلمی در استان وجود ندارد.


وی ادامه داد: بر اساس نتایج آزمون استخدام آموزگاری که در شهریورماه اعلام شد ۲۹۶ آموزگار آموزش ابتدایی و استثنایی در استان پذیرفته شدند و با توجه به کمبود معلم، ۱۷۵ نفر نیز در مرحله تکمیل ظرفیت پذیرش شدند و در کلاس‌های درس حضور دارند.
قویدل افزود: از طریق آزمون دبیری و هنرآموزی نیز بیش از ۲۰۰ نفر معلم جذب شدند و قریب به ۱۵۰ نفر نیز در مرحله تکمیل ظرفیت پذیرش خواهند شد و به مدارس استان راه پیدا خواهند کرد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: بخش اعظمی از مشکلات کمبود معلم در مدارس استان نیز از طریق اتخاذ تدابیری همچون اضافه تدریس همکاران، استفاده از ظرفیت قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی مرتفع شده است.

لینک کوتاه : http://simayemakran.ir/?p=2293

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.