5

ووشو هرمزگان قهرمان کشور شد

  • کد خبر : 2605
  • 28 بهمن 1402 - 11:44
ووشو هرمزگان قهرمان کشور شد
تیم ووشو هرمزگان که با نام فولاد هرمزگان در رقابت‌های لیگ قهرمانی کشور حضور دارد، امروز توانست در مرحله نهایی بر حریف خود غلبه کرده و عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

تیم ووشو هرمزگان که با حمایت فولاد هرمزگان و با همین نام در لیگ قهرمانی کشور حضور یافته، امروز با غلبه قاطعانه بر حریف خود (رنگ فیروزه شیراز) به مقام قهرمانی رسید.

محمد امین عسگری زاده رییس هیات ووشو هرمزگان در این زمینه گفت: هرمزگان در هر دو بخش تالو و ساندا در این مسابقات حضور داشت.

به گفته عسگری زاده، فولاد هرمزگان با اقتدار بدون باخت در مرحله گروهي با كسب ٣٠ امتياز راهي مرحله نيمه نهايي و سپس فينال شد.

وی اضافه کرد: در مرحله نيمه نهايي، تیم هرمزگانی با نتيجه ١٢ به ٤ از سد ووشو گلستان گذشت و در فينال اين دور از رقابت‌ها با نتيجه ١٣ بر ٣ رنگ فيروزه شيراز قهرمان دور قبل را شكست داد.

عسگری زاده همچنین گفت: سرپرستی این تیم را محمد مرادپور بر عهده داشت و عارف رگبار و مظفر خضري مربیان بخش ساندا و طاهر قاسمي و محمد سليمان پور مربیان بخش تالوی این تیم بودند.’

بازيكنان تالوی این تیم را اميرحسين چرزه، امير حسين باقرزاده، رضا سياه مشته اي، عرفان زارعي و سپهر ذوقي تشکیل می‌دادند.

بازيكنان ساندا نیز در بخش نوجوانان محمدامين زينلي، اميرحسام محمدي و بنيامين كرمي و در بخش جوانان نیز امير پريده، ايليا ضميري، عبدالكريم صالحي، مهرشاد اميني، مهدي اميري، پارسا پوراستقامت، امير محمد بازگير، اميرمحمد لموچي، علي فتوحي، پوريا صادقي، پارسا متان كپوري، ماني خانه كشی، رضا خورشيدي، سيد اعلا ميري، سيد علي ميري و رامين رضايي بودند که توانستند به این افتخار دست یابند.

لینک کوتاه : http://simayemakran.ir/?p=2605

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.