4
امام جمعه اهل سنت لیردف؛

اسلام والاترین مفاهیم دینی، مفهوم کلمه وحدت و برادری را تحقق بخشیده است

  • کد خبر : 1399
  • 01 آبان 1400 - 23:06
اسلام والاترین مفاهیم دینی، مفهوم کلمه وحدت و برادری را تحقق بخشیده است
امام جمعه اهل سنت شهر لیردف شهرستان جاسک گفت: با استناد بر آیه « واعتصموا بحبل الله جمعیا ولا تفرقوا » از منظر اسلام زیباترین و والاترین مفاهیم دینی، مفهوم وحدت و برادری است که آن را تحقق بخشیده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سیمای مکران از بخش لیردف، شیخ عبدالقادر دیانت امام جمعه و خطیب اهل سنت شهر لیردف در شهرستان جاسک، به مناسبت فرارسیدن ولادت پیامبر اکرم (ص) و ضمن تبریک هفته وحدت گفت: دین مبین اسلام همان گونه که عرصه دعوت خویش را به قوم و ملت خاص محدود و منعطف نکرده است بلکه همواره اتحاد امت اسلامی را نیز در صدر برنامه های سیاسی و اجتماعی خویش قرار داده و پیمان اخوت دینی را میان فرزندان امت اسلامی جاری ساخته است.

شیخ عبدالقادر دیانت با اشاره بر نقش بی بدیل اسلام در رفع اختلافات و تفرقه میان مسلمانان افزود:
همچنین که دین مبین اسلام از هرگونه دشمنی و تفرقه مسلمانان را منع و برحذر داشته و خداوند متعال در این خصوص می فرمایند «ولا تنازعوا» با هم اختلاف نکنید، همچنان که اختلاف سبب خواهد شد که از هم گسیخته شده و هیبت و قدرتی را که اسلام به شما داده از بین برود.

امام جمعه اهل سنت شهر لیردف در شهرستان جاسک در پایان با تاکید بر اصل جایگاه مهم ایران اسلامی در ساختار برجسته وحدت اسلامی عنوان کرد: کشور عزیز ما ایران منادی وحدت بین مسلمانان است و الگو و سرمشقی برای آحاد کشور و ملل اسلامی می باشد.

لینک کوتاه : http://simayemakran.ir/?p=1399

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.