7
رئیس پلیس راه هرمزگان:

انحراف به چپ خودروی پژو، علت تصادف مرگبار در جاده میناب سیریک بود

  • کد خبر : 1465
  • 05 آذر 1400 - 22:49
انحراف به چپ خودروی پژو، علت تصادف مرگبار در جاده میناب سیریک بود
رییس پلیس راه استان گفت: عصر امروز پنجم آذرماه در جاده "میناب سیریک" تصادفی میان یک دستگاه خودرو وانت و یک سواری پژو رخ داد که بر اثر این سانحه که همه سرنشینان وانت اتباع غیرمجاز بودند دست کم پنج نفر کشته و ۱۸ نفر زخمی شده اند که حال ۴ نفر از آنان وخیم‌تر و بقیه بصورت سطحی مداوا شدند.

به گزارش پایگاه خبری سیمای مکران ، سرهنگ “مهدی نیکبخت ” اظهارداشت: این حادثه عصر امروز در “مسیر میناب سیریک” رخ داد که به دلیل شدت ضربات وارده دست کم ۵ نفر از سرنشینان که اتباع غیرمجاز بیگانه بودند جان خود را از دست دادند.

وی ادامه داد: بعد از اعلام حادثه بلافاصله نیروهای پلیس و عوامل امدادی به  منطقه اعزام و  مجروحان را به بیمارستان منتقل کردند

سرهنگ نیکبخت با بیان اينکه علت سانحه توسط کارشناسان تصادفات انحراف به چپ سواری پژو می باشد، گفت: قاچاق سوخت و اتباع بیگانه غیرمجاز از معضلات در راه‌های ارتباطی هرمزگان محسوب می‌شود که همواره هزینه و تلفات جانی زیادی را به این استان تحمیل می‌کند.

وی ادامه داد: استان هرمزگان  به دلیل نزدیکی با دو کشور افغانستان و پاکستان همواره مورد سوء استفاده قاچاقچیان و افراد سودجو قرار می گیرد که انتقال اتباع بیگانه غیرمجاز (قاچاق انسان) و جابجایی موادسوختی (قاچاق سوخت) از عمده فعالیت‌های قاچاقچیان است.

لینک کوتاه : http://simayemakran.ir/?p=1465

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.