3

باران در راه هرمزگان است

  • کد خبر : 2815
  • 12 اسفند 1402 - 11:08
باران در راه هرمزگان است
اواسط هفته ی جاری تحت تاثیر فعالیت موجی بارشی، در آسمان استان، افزایش ابر و در پاره ای نقاط استان (بیشتر نیمه ی شرقی استان) ، رگبار پراکنده ی باران، گاهی رعد و برق و تندباد لحظه ای پیش بینی می شود.

هواشناسی هرمزگان اعلام کرد: امروز شنبه ۱۲ اسفندماه، تا ساعات ظهر، تداوم ناپایداری های جوی و دریایی در نیمه ی شرقی استان پیش بینی می شود.

طی ساعات صبح تا ظهر امروز، تداوم وزش بادهای نسبتاً شدید شمال شرقی با احتمال گرد و غبار در مناطق شرقی و مرکزی استان، دریای عمان و تنگه ی هرمز پیش بینی می شود.

طی این مدت آب های دریای عمان و تنگه ی هرمز نسبتاً مواج خواهد بود و توصیه می شود تمهیدات لازم در بنادر شرقی و مرکزی صورت پذیرد و شناورهای سبک، صیادی و تفریحی از تردد در این نواحی خودداری نمایند.

در محدوده ی خلیج فارس شرایط جهت ترددهای دریایی مساعد خواهد بود.

طی ساعات بعد ازظهر، از میزان سرعت وزش بادهای شمال شرقی کاسته خواهد شد و طی امشب و فردا جوی آرام و پایدار برروی استان حاکم خواهد شد.

اواسط هفته ی جاری تحت تاثیر فعالیت موجی بارشی، در آسمان استان، افزایش ابر و در پاره ای نقاط استان (بیشتر نیمه ی شرقی استان)، رگبار پراکنده ی باران، گاهی رعد و برق و تندباد لحظه ای پیش بینی می شود.

به لحاظ دمایی، طی دیروز و بامداد امروز، شاهد کاهش محسوس دمای کمینه در سطح استان بوده ایم و از فردا، به تدریج روند افزایش نسبی دما در استان مورد انتظار خواهد بود.

لینک کوتاه : http://simayemakran.ir/?p=2815

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.