3

برترین های کنکور ۱۴۰۲ در هرمزگان تجلیل شدند

  • کد خبر : 2577
  • 25 بهمن 1402 - 20:17
برترین های کنکور ۱۴۰۲ در هرمزگان تجلیل شدند
دانش‌آموزان برتر هرمزگان در کنکور سال ۱۴۰۲ با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مورد تجلیل قرار گرفتند.

احسان کامرانی در آیین تجلیل از برترین های کنکور سال ۱۴۰۲ استان در محل دانشگاه فرهنگیان استان با تبریک اعیاد خجسته و تابناک شعبانیه به ویژه روز پاسدار و جانباز، عنوان کرد: پاسداران انقلاب اسلامی سیره سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) و قمر بنی هاشم حضرت ابوالفضل العباس (ع) را چراغ راه خود قرار داده اند.

وی افزود: دكترين دفاعی ما براساس دو مكتب ايثار و شهادت بر گرفته از آموزه عاشورا و مكتب انتظار برگرفته از آموزه مهدويت است.معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، تصریح کرد: امنیت و آرامش حاکم بر کشور مرهون تلاش های شبانه روزی نیروهای خدوم امنیتی، اطلاعاتی، نظامی، انتظامی به ویژه پاسداران انقلاب اسلامی است.کامرانی با اشاره به اهمیت و جایگاه نیروی انسانی در توسعه جوامع، خاطرنشان کرد: نیروی انسانی مبتکر و خلاق عامل رشد،توسعه و پيشرفت جوامع است.

وی گفت: نگاه ویژه دولت سيزدهم در استان به حوزه آموزش و پرورش در طول بیش از دو سال اخیر موجب تحول آن و موفقیت دانش آموزان در آزمون های سراسری شده است.معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی گفت : آموزش و بخصوص آموزش و پرورش از جايگاه و الويت ويژه اي در برنامه رشد و پيشرفت استان برخوردار است.

وی در همین خصوص گفت: اجرای طرح های توانمند سازی دانش آموزان برای حضور در آزمون های سراسری با آمادگی کامل، بخشی از این اقدامات بوده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، تصریح کرد: پیگیری راه اندازی مدارس جوار صنایع، احداث فضاهای جدید آموزشی، نوسازی،تجهیز و بازسازی مدارس بخشی دیگری از اقدامات برای تقویت حوزه آموزش و پرورش بوده است.

کامرانی خاطرنشان کرد: نگاه ویژه استاندار استان به حوزه آموزش و پرورش باعث تحول آن و به تبع آن درخشش دانش آموزان استان در آزمون های سراسری گردید که قابل تقدیر است.معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، افزود: استان هرمزگان در مسیر تحولات بزرگی قرار دارد و دانش آموزان و دانشجویان خودشان را برای گامهای بلند آماده کنند.

وی افزود: توسعه عدالت آموزشی و توجه به مناطق کم برخوردار استان به عنوان یک راهبرد مهم پیگیری و دنبال شود.در پایان این مراسم از برترین های کنکور سراسری سال ۱۴۰۲ استان هرمزگان با اهدا لوح سپاس تقدیر بعمل آمد.

لینک کوتاه : http://simayemakran.ir/?p=2577

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.