7

دانشگاه جامع مکران احداث شود

  • کد خبر : 699
  • 29 آذر 1399 - 11:15
دانشگاه جامع مکران احداث شود
امام جمعه میناب گفت: از محلات مختلف شهرمیناب بازدید کرده ام و این محلات با این وضعیت نامناسب حق مردم این شهر نیست.

حجت الاسلام محسن ابراهیمی در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان باتبریک میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار اظهار کرد: روز وحدت حوزه و دانشگاه از اندیشه های ناب امام (ره) برآمده است.

وی افزود: در مباحث فکری، آموزشی و پژوهشی، حوزه و دانشگاه در یکدیگر تاثیر گذاشته و تاثیر دارند و باید فاصله میان حوزه و دانشگاه از میان برداشته شود و آنچه امام راحل ما مدنظر داشت، در تمامی ابعاد تحقق یابد.

امام جمعه میناب ادامه داد: ۴۰۰ رشته تخصصی درحوزه فعال است و در طول ۴۲ سال بعد از انقلاب اسلامی، چهره‌های بسیار شاخصی از حوزه ودانشگاه برای خدمت به نظام جمهوری اسلامی برخاسته‌اند که هر کدام منشأ خیر و برکت برای این میهن اسلامی‌مان و ملت ایران بوده است.

حجت الاسلام ابراهیمی به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با خانواده و اعضای ستاد گرامیداشت شهادت حاج قاسم سلیمانی اشاره و عنوان کرد: این فرمایشات همچون سند روشنی در پیش روی ما برای سعادت کشور است و مسؤولان باید به آنها عمل کرده و راهبرد خود را مبتنی بر این فرمایشات قرار دهند.

وی خاطرنشان ساخت: قوی شدن در عرصه‌های علمی، فناوری و نظامی، عدم اعتماد به دشمن، اتحاد ملی برای خنثی کردن توطئه‌های دشمن و همت عمومی برای خنثی ساختن تحریم‌ها از اصلی‌ترین محورهای سخنان ایشان در این دیدار بود که دقیقا برخواسته از یک دوراندیشی دقیق و تحلیل عمیق از رفتار تاریخی دشمنان ملت ایران است.

وضعیت محلات میناب در خور شأن مردم نیست

خطیب جمعه میناب گفت: از محلات مختلف شهرمیناب بازدید کرده ام و این محلات با این وضعیت نامناسب حق مردم این شهر نیست.

وی با بیان این که حل این مشکلات در توان مردم نیست و مسؤولان باید برای رفع و حل این مشکلات به پای کار بیایند و ظرفیت‌های استانی و ملی را در این زمینه فعال کنند، تصریح کرد: مطالبه گری حق مردم است و محلات شهرستان با این اوضاع قابل قبول نیست.

حجت الاسلام ابراهیمی از مسئولین و مردم خواست تا با تدارک برنامه‌هایی مشترک همت کرده و چهره شهر را عوض کنند و در این را از نمایندگان استان نیز بهره بگیرند.

وی همچنین خواستار ایجاد دانشگاه جامع مکران به مرکزیت میناب شد و از مردم نیز خواست تا در این زمینه از نمایندگان و مسؤولان استانی مطالبه‌گری کنند.

لینک کوتاه : http://simayemakran.ir/?p=699

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.