7
معاون فرماندار سيريك:

سیمای مکران یکی از  رسانه های فعال شرق هرمزگان است

  • کد خبر : 1894
  • 24 خرداد 1402 - 14:56
سیمای مکران یکی از  رسانه های فعال شرق هرمزگان است
معاون فرماندار شهرستان سیریک گفت: پایگاه خبری سیمای مکران یک رسانه فعال محلی در حوزه مطالبه گری شرق هرمزگان است که توانسته است عملکرد خوبی در راستای بیان معضلات و مشکلات و انتقال آن به مدیران داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری سیمای مکران، محمد پیشان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سیریک و بهرام رضائی صاحب امتیاز پایگاه خبری سیمای مکران با حضور در دفتر نصراله خواجه دادی معاون سیاسی انتظامی شهرستان سیریک با وی دیدار و به گفتگو پرداختند.

 نصرالله خواجه دادی معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان سیریک  نقش رسانه ها را در جوامع امروزی و توسعه شهری انکار ناپذیر دانست و گفت: رسانه ها ابزاری هستند برای  برقراری ارتباط با شهروندان که وظیفه اطلاع‌رسانی  را بر عهده دارند و می توانند زبان گویای مردم به مسئولین باشند و همچنین عملکرد مدیران را به مردم انعکاس دهند.

معاون فرماندار سیریک افزود: شناسایی نقاط ضعف و قوت ادارات را می توان از صدا و زبان مردم که از طریق رسانه منتشر می شود ارزیابی کرد از اینرورسانه ها در جهت توسعه، پیشرف و آبادانی منطقه نقش بسزایی را دارد

خواجه دادی اظهار کرد: امروزه تمامی ابعاد زندگی فردی و اجتماعی انسان ها در رسانه ها رسوخ كرده و از خصوصی ترین رفتار انسان ها تا بزرگترین تغییرات نهادهای اجتماعی وساختارهای فرهنگی و سیاسی از طریق رسانه ها ارایه می شود.

معاون فرماندار سیریک گفت: یکی از مهم‌ترین فرصت‌هایی که در راستای چشم‌انداز توسعه قابل‌طرح است اولویت‌گذاری رسانه‌هاست که باید در جهت آموزش و تربیت  خبرنگار  و  رسانه در شهرستان سیریک اقدام کنیم  که شاهد پیشرفت های هر چه بیشتری در منطقه باشیم.

شایان ذکر است در پایان این دیدار با حکم بهرام رضائی صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری سیمای مکران عیسی رستمزاد بعنوان خبرنگار  این رسانه در شهرستان سیریک معرفی شد.

لینک کوتاه : http://simayemakran.ir/?p=1894

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.