5
فرماندار ویژه میناب:

امروز آبروي رژيم صهيونيستي در جهان رفته است

  • کد خبر : 2530
  • 22 بهمن 1402 - 19:10
امروز آبروي رژيم صهيونيستي در جهان رفته است
فرماندار ویژه میناب با اشاره به اینکه امروز آبروی رژیم صهیونیستی در جهان رفته است افزود: آن‌ ها حتی به سمت مظلوم نمایی هم رفتند اما به دنیا نشان داده شد جز یک رژیم کودک کش و استکباری چیز دیگری نیستند.

به گزارس خیرنگار پایگاه خبری سیمای مکران ، مجید سلحشور معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در جمع مردم میناب عنوان کرد: همواره نیازمند شناخت و بصیرت هستیم و امروز اگر میبینیم در جبهه مقاومت عملیات غرور آفرینی به نام طوفان القصی وقار رژیم استکبار صهیونیستی را میشکند به دلیل پیروی از انقلاب اسلامی است.

وی در ادامه اظهارداشت: در مدت گذشته شاهد بودیم که رژیم صهیونیستی تلاش برای عادی سازی روابط با کشورهای منطقه، به دنبال از بین بردن جبهه و روحیه مقاومت بود.

سلحشور با اشاره به اینکه امروز آبروی رژیم صهیونیستی در جهان رفته است افزود: آن‌ ها حتی به سمت مظلوم نمایی هم رفتند اما به دنیا نشان داده شد جز یک رژیم کودک کش و استکباری چیز دیگری نیستند، مهم‌ترین محور توسعه کشور اتکای به روحیه مقاومت است.

وی با بیان اینکه امروز(۲۲بهمن ماه) یادآور رشادت های ملت ایران است گفت: امروز در برابر یک جنگ شناختی و ترکیبی قرار داریم و دشمنان افکار جوانان را مورد هدف قرار داده‌اند.

فرماندار ویژه میناب تصریح کرد: امروز ملت بیدار تر از همیشه است و اجازه عملیاتی کردن نقشه های دشمنان را نخواهند داد، تفاوت سال های قبل و پس از انقلاب اسلامی این است که برای مردم ارزش قائل است؛ آن رژیم ستم شاهی فقط برای خود و خانواده خود ارزش قائل بود.

وی با اشاره به اینکه امروز کسی در بین مردم بالاترین است که خادم مردم باشد، افزود: مردم برکت و دستاورد بزرگی برای انقلاب اسلامی هستند و بعد از انقلاب کارهای بسیار بزرگی برای این مردم انجام شده است، طی دوسال گذشته بیش از هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی در سطح استان به بهره برداری رسیده است.

معاون استاندار هرمزگان با بیان اینکه مردم ما همیشه پشتیبان نظام و انقلاب بوده‌اند گفت: در روزهای آینده برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را در پیش داریم، همه مردم بصیر و ولایت مدار این شهرستان پای صندوق های رای حضور خواهند یافت که یکی از شاخصه های اقتدار ملی حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات است.

وی با اشاره به اینکه امروز در حوزه دفاعی حرف برای گفتن داریم، افزود: امروز قدرت حوزه دفاعی کشور اجازه چپ نگاه کردن کشورها را به مردم را نخواهد داد، یکی دیگر از مظاهر اقتدار ملی حضور گسترده مردم پای صندوق رای است.

سلحشور از آغاز دو پروژه مهم در میناب خبرداد و عنوان کرد: بندر بزرگ و چند منظوره میناب که از مطالبات دیرنه این مردم بود، مطالعات آن آغاز شده و بزودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

وی افزود: یکی دیگر از پروژه های مهم احداث کارخانه بزرگ پتروشیمی در میناب است که در سفر رئیس محترم جمهور دستورات لازم داده شده و مطالعات آن درحال انجام است که فرآیند اجرایی آن بزودی اجرا خواهد شد.

لینک کوتاه : http://simayemakran.ir/?p=2530

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.