2
فرمانده سپاه هرمزگان:

خون کودکان غزه‌ای، صهیونیست‌ها را نابود خواهد کرد

  • کد خبر : 3569
  • 08 اردیبهشت 1403 - 18:32
خون کودکان غزه‌ای، صهیونیست‌ها را نابود خواهد کرد
فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان گفت: خونهای‌ به‌ ناحق‌ریخته‌ کودکان‌ و مردم‌ غزه، قطعا‌ باعث‌ نابودی‌ اسراییل‌ خواهدشد.

سردار اباذر سالاری‌ فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان امروز در یادواره شهدای روستای پشتکوه آبدان بخش رودخانه با اشاره به واقعه طبس و شکست هیمنه آمریکا توسط شن‌هایی که سرباز خدا بودند گفت: اگر ما از خدا بترسیم و تقوای الهی رارعایت کنیم قطعا خداوند مانند واقعه طبس به کمک ما خواهد آمد

وی با اشاره به زمین گیر شدن اسرائیل در غزه افزود: مقاومت ملت فلسطین و خونهای به ناحق ریخته کودکان و مردم غزه قطعا باعث نابودی اسرائیل خواهد شد و مانند سیلی بنیان کن این غده سرطانی را محو خواهد کرد.

فرمانده سپاه هرمزگان با تصریح بر اینکه خدای متعال مقدر فرموده که هیمنه پوسالی رژیم کودک کش صهیونیستی نیز به واسطه خون‌های پاک و مطهر کودکان مظلوم فلسطینی و رشادت رزمندگان مقاومت فروپاشانده شود، عنوان داشت: عملیات وعده صادق سپاه نیز سیلی دیگری بر چهره کریه دشمنان اسلام بود.

وی با قدردانی از برگزاری مراسمات باشکوه مرتبط با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در جای جای هرمزگان و حضور ارزشمند و قدرشناسانه مردم در این یادواره‌ها، خاطرنشان کرد: مردم ما همیسه قدردان این حماسه آفرینی‌ها و ایثار‌ها هستند.

لینک کوتاه : http://simayemakran.ir/?p=3569

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.