4

جشن برداشت هندوانه شب یلدای گوربند روی آنتن شبکه های سراسری

  • کد خبر : 2394
  • 01 دی 1402 - 20:24
جشن برداشت هندوانه شب یلدای گوربند روی آنتن شبکه های سراسری
جشن برداشت هندوانه شب یلدا که در مرکز دهستان گوربند از توابع شهرستان میناب برگزار شد شامگاه دیروز روی آنتن زنده سه شبکه تلویزیونی رفت.

به گزارش روابط عمومی امور روستایی وشوراهای استانداری هرمزگان، جشن بزرگ برداشت هندوانه شب یلدا در مرکز دهستان گوربند میناب که به طور زنده به مدت ۹۰ دقیقه از آنتن صدا و سیمای مرکز خلیج فارس پوشش داده می شد همزمان روی دو شبکه سراسری به مدت ۳۰ دقیقه پخش شد.
این جشنواره با برنامه های متنوع از جمله معرفی دهستان گوربند به عنوان یکی از بزرگترین تامین کنندگان هندوانه شب یلدا و صیفی‌جات مختلف خارج فصل در کشور، اجرای گروه های هنری تئاتر، سرود و موسیقی، مسابقه هندوانه آرایی و غرفه های عرضه و فروش محصولات بومی اجرا شد.


مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری هرمزگان در این رابطه اظهار داشت: معرفی و برندسازی تولیدات روستایی یکی از اهداف این سلسله جشنواره هاست که جشن برداشت هندوانه شب یلدا گوربند اولین برنامه بود.
غلامپور افزود: برنامه داریم دیگر محصولات خاص روستاهای هرمزگان را نیز در همین قالب معرفی و به عنوان نمادی از آن روستا به ثبت برسانیم.
وی گفت: این جشنواره ها در راستای طرح تکام و در مسیر توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه روستایی برنامه ریزی و در حال اجرا است.
شایان ذکر است جشن برداشت هندوانه شب یلدا و همایش گوربند شامگاه ۳۰ آذرماه با حضور بیش از ۳ هزار نفر در زمین فوتبال ورزشگاه شهدای گوربند برگزار شد.

لینک کوتاه : http://simayemakran.ir/?p=2394

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.